Tvillinger

En tråd i 'April 2020' startet av Mammalykke93, 11 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammalykke93 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

vi var jo på TUL i går og fant ut at det ikke bare var én, men TO små babyer inni magen <3 vi er selvsagt litt i sjokk, men også veldig glade!

Så lurer jeg på om noen andre har vert gravid med tvillinger her inne, og hvordan det er å være gravid med to i forhold til en.

Kan man automatisk velge om de skal bli født vaginalt eller med keisersnitt?

• Hjertelig Hjertelig x 12
  2. Frk. Gamlemor Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Gratulerer! Kan ikke hjelpe deg med resten, jeg har bare gått med en av gangen. Men jeg har tvilling nevøer, og vet dere har mye dobbel lykke i vente ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Oioi, gratulerer så masse :D :D

4. Korv Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Gratulerer!

5. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Gratulerer❤️ Dobbel lykke❤️

6. Snykvit Elsker forumet

Gratulerer så mye! Vet ikke så mye om å gå med to. Har bare en selv.

7. Anine91 Gift med forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

De tvillingmødrene jeg kjenner har født vaginalt. Det kommer sikkert an på hvordan de ligger? Sikkert best å snakke med jordmor om det:) Er vel snart spørrerunde her inne på forumet?

8. Anine91 Gift med forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Gratulerer forresten:Heartbigred Dobbel lykke;)

9. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Sniker litt i fra februar :p Først av alt; Gratulere så mye med to små på vei! :Heartred
    Ut i fra det jeg har fått vite fra leger og jordmødre hittil så kommer det veldig an på hvordan tvilling 1 ligger. Dersom tvilling 1 ligger i hodeleie skal det ikke være noe problem å føde naturlig, selv om tvilling 2 måtte ligge i seteleie. Men om tvilling 1 ligger i seteleie, vil de mest sannsynlig bli tatt med keisersnitt.
    Det vil nok også komme an på hvordan type tvillinger det er og hvordan utviklingen deres:) Dette er i alle fall praksisen på sykehuset hvor jeg skal føde. Det kan være andre rutiner andre plasser, så det er nok best å høre med legene når du er på kontroll :) Kan dessverre ikke fortelle så mye om forskjellen mellom å være gravid med en, kontra to da dette er våres første. :shy:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Upsidaysi Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Påskekyllingene 2020

Wow gratulere så mye.
    Det blir spennende ❤️

11. Mams32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Gratulerer med to på vei !! Så fantastisk koselig :dummy::dummy1::Heartred

12. JuliJente89 Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Er gravid 35+5 med eneggede tvillingjenter, førstegangs, hsr gått greit, mye oppfølging, her ligger tv1 i sete og på mitt sykehus vil du prøve vaginal sllikavel:) men skal få epidural tillfelle hastesnitt, blir igangsetting senest 37+3 da de deler morkake. Selve graviditeten har gått fint for meg.

Ikke vært noe kvalm, vokst jevnt, lagt på meg ca 24 kg , mest mage. Hadde en greie i uke 24, hvor vi måtte på riksen to ganger i uken frem til uke 32 siden de var redd for ttts:) men det ble ikke mer med det og ellers har slt gått fint:)

Så du kan glede deg og ikke noe vits å Google noen ting:) og bare følge med på legene:) jeg googla sltformye så vært skremt 2/3 sv svangerskapet og det er helt unødvendig:) kos deg masse og se frem til å møte de:)

• Enig Enig x 1
  13. ma1000 Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Så morro! Gratulerer så mye:dummy1::dummy:

14. Håndballmamma * Lykke * Novemberskattene 2014 <3 Påskekyllingene 2020

Gratulerer så mye med tvillingsvangerskap :Heartred:Heartred dobbel spenning og dobbel lykke.

naboen min har tvillinggutter på 1 år. Hun fødte vaginalt og det gikk helt fint men Hun var mye sykemeldt i svangerskapet.

15. Mimmi1 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Så spennende! Gratulerer så mye! :dummy::dummy:

16. Lisa-Amalie Blir kjent med forumet

Så spennende . Gratulerer ☺️ Var hos legen idag for å ta blodprøve men vi prøvde også med tidlig ultralyd men er for tidlig til å se noe der. Skal tilbake i slutten av uke 12 som er om 7 uker . For er bare 4 +6 nå. Så spent om det er bare en eller to der. Har en datter fra før på 2 år ❤️

Del denne siden