Tvillinger?

Med tvillinger i familien, en ekstrem kvalme allerede fra uke 5+3 og en mage som titter fram veldig tidlig skulle man nesten tro det. Men jeg har likevel en følelse på at det blir en[emoji4] men blir spennende å se[emoji173]️

Jeg fikk plutselig en følelse av tvillinger kastet over meg her en dag, men det er ingenting annet som tilsier at det er det. Ble litt svett av tanken, iallefall når dette er 3mann. Uansett rart å få en slik følelse- hadde ikke det i de andre svangerskapa.

Så har jeg en svigermor med litt "evner" som bor 10 t unna som har visst at jeg er gravid HVER gang! Med nr1 visste hun det før vi fannt det ut, var vel hun som gjorde at vi testa faktisk!
Iallefall så ringte hun meg denne uka og sa, ja, hvordan går det med deg? Hvordan er formen?
Jeg ble så paff- så sa hun lattermildt at jeg kunne ikke lure henne måtte jeg vite:rolleyes::woot:
Så fortalte hun at de siste ukene hadde folk spurt henne hvor mange barnebarn hun har, det er 5 men at hun hadde svart 7. Det syntes hun var så rart- så enten var det tvillinger nå eller så får noen en attpåklatt en gang.....
:eek:
Så det var litt... ja.. blir spennende på ul

Back
Topp