Tvillinger?

Tingelingmamma87

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Noen som vet/mistenker/tror de skal ha tvillinger?
Hva er det isåfall som gjør deg sikker/mistenksom på at det er to små frø?

Skal selv bare ha en.. håper jeg :p

Jeg har tenkt en del på det de siste dagene faktisk! Har mye murringer og kjenner litt på kvalmen allerede 5+0, som ikke kom før uke 6-7 med nr 1. Men kan ikke si at jeg har det på følelsen at det er slik, men har som sagt tenkt tanken[emoji28]

Jeg er mistenksom siden det er mye tvillinger i familien. Også merket jeg graviditeten vanvittig tidlig.

Jeg har bare en magefølelse som sier at det er to.
-Har mye mer symptomer nå enn sist.
-Fikk tidlig positiv test.
- tvillinger i familiene.

Men tidlig ul 4 august avdekker dette. [emoji7][emoji4]

Bare en her.

Svigerfar driver og skremmer meg med det, hadde ikke tenkt tanken tidligere [emoji85] men skal vel klare det og hvis det skjer. Hadde veldig sterk test 13 dpo! Får svar 1.august.

Har toeggede fra før, men ingen sterk følelse på noe mer enn 1 denne gang:)

Vi lurer litt på det siden formen er så dårlig! Men eg tror nokk de bare er en[emoji28] Tiden får vise [emoji41]

Sniker fra des/jan.
Jeg trodde det bare var en, var ekstremt trøtt, gikk nesten i ørska, klarte ikke å gjøre noen ting..og det var tvillinger. Mistet den ene i uke 6, og etter jeg mistet den ene tvillingen, så var jeg mye bedre. Var som om den sugde ut all energien av meg.

I vår familie har det vært litt spådommer om at vi skulle få tvillinger, og selv om vi egentlig ikke TROR så veldig på det - så er det jo litt ekstra spennende med ultralyden på fredag... Tenk om det er to der inne! :O

Sniker fra des/jan.
Jeg trodde det bare var en, var ekstremt trøtt, gikk nesten i ørska, klarte ikke å gjøre noen ting..og det var tvillinger. Mistet den ene i uke 6, og etter jeg mistet den ene tvillingen, så var jeg mye bedre. Var som om den sugde ut all energien av meg.

Oi, det har jeg aldri hørt om før.. men alt er bra med den som er igjen?

I vår familie har det vært litt spådommer om at vi skulle få tvillinger, og selv om vi egentlig ikke TROR så veldig på det - så er det jo litt ekstra spennende med ultralyden på fredag... Tenk om det er to der inne! :O

Spennende :) Er der tvillinger i familien? Har dere barn fra før?

Tror nok det er kun en mageboer her ;) Men hadde vært spennende med to, har flere venniner som har fått tvillinger nylig og det virker ikke avskrekkende :)

Jeg har tulla litt med at det kan være to siden jeg merka det lenge før ikm og hatt mye mer symptomer enn forrige gang, men har ingen tvillinger i familien og laga på naturlig vis så tror nok det bare er en inni der [emoji23]

Vi har ingen barn fra før av, nei!
Og det er tvillinger i familien, på begge sider. I enkelte av generasjonene bakover, ingen tvillinger i vår generasjon :)

Oi ja da kan det jo fort skje :) Her hadde det vert litt krise vist det var to xsmile8 Har absolutt ikke plass til to til hehe

Back
Topp