Tvillinger

Kakken

Forumet er livet
VIP
Noen her inne som venter tvillinger? :)
 
Jeg venter tvillinger.
Var på ultralyd uke 7 å da fikk vi se to bankende hjerter. Fikk også en liten kjapp ultralyd i uke 9, fortsatt 2 små i vær sin sekk.
Skal på ultralyd igjen nå på torsdag 26. Gleder meg masse til å se hvordan det går :)
 
Så spennende med begge to! :)
Jeg er 12+1 i dag. Så det for første gang 6+3, og igjen 8+0.
Hadde vært koselig å bli kjent med andre i samme situasjon :)
 
Hvor er dere fra? Jeg er fra Bergen og bor i Spania. Det er litt i overkant spennende å være gravid med to synes jeg, så veldig kjekt å ha noen å dele det med! Når har dere termin da? Jeg har 22.desember men tror den kommer til å bli flyttet til 26.desember.
 
Jeg bor i Østfold. Har termin 9.desember. Regner jo med november da. Så twinsa svømme og kose seg hos legen i dag :love7
 
Sniker fra november men jeg er også gravid med tvillinger :) Fikk vite det i uke 6 og fikk se de igjen i uke 10. Er i dag 14+1 of skal på privat ultralyd neste fredag før ordinær ul 28 juni :)
 
På tul i går fant de et levende foster og et fosteranlegg hvor hjertet ikke begynte å slå. Ul i uke tolv skal sjekke litt ekstra hvordan det ligger an, men de kunne ikke finne hjerterytme i tillegg til at fosteranlegget ikke var kommet så langt eller blitt like stort som fosteret. Så de skulle vel vært to, men bare et som kom over den kritiske uke 5. Merkelige greier det med hvordan det skjer.

Morsomt med tvillinger da. For en opplevelse dere har foran dere. Lykke til <3
 
Gratulerer så masse til dere alle sammen å vente tvillinger er spennende! Gled dere til dere kjenner begge to inni der, det er fantastisk det☺️

Venter selv toeggede tvillinger, er 29uker fullgått og gleder meg så til de kommer i sommer!

Håper dere får et godt svangerskap uten mye kvalme og andre ubehagelige ting som kan komme. Og husk å nyte det å være gravid, det er jo helt fantastisk å bære frem et barn
 
Dere har så mye fantastisk i vente Mine tvillinger, (gutt og jente) fyller 7 år neste fredag Kan ikke fatte hvor tiden har blitt av
 
Slenger meg på fra Juli. Venter eneggede jenter. Har egentlig termin 26/7 men blir satt i gang på onsdag. Gled dere til å kjenne bevegelser, like morsomt hver gang fordi det skjer ting over alt i magen.
Følger seff med dobbel beskymring og da, man lurer på om begge får i seg nok næring? vokser begge? Osv
Men så gir det dobbel glede
 
Back
Topp