Da er sikkert disse en egget de daHar ikke tvillinger på min side :-D
Det er vel oftere at de er toegget, tror jeg. Det må som sagt ikke være arv som gjør det, men det øker sjansen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er sikkert disse en egget de daHar ikke tvillinger på min side :-D
Det er vel oftere at de er toegget, tror jeg. Det må som sagt ikke være arv som gjør det, men det øker sjansen.
Jeg drømte dette før positiv test, at jordmor på ordinær ultralyd sa at her er det to, jeg svarte uten å tenke meg om "så bra" og mannen satt å måpteHadde nok blitt reaksjonen på ekte å
![]()
Hehe og nå er drømmen oppfylt![]()
Ja, toeggede er jo at man slipper to egg som begge blir befruktet. Det er hormonelt betinget. Jo eldre man er, jo dårligere er eggløsningsmekanismen. Man slipper egg litt i rykk og napp...;-) Man får også økt sjanse for tvillinger ved hormonbehandling, hvis man har noen kilo ekstra eller har tvillinger i familien.
Er nok ikke tvillinger her selv om det ligger i familien. Kan ikke tenke meg jeg er så heldig
Vet du ved hvilken alder sjansen øker?
Øker jevnt fra 30-38, så minker sjansen igjen. http://www.kk.no/livsstil/alderen-øker-sjansen-å-få-tvillinger-28923