Tvillinger

For oss hadde det nok vært litt krise. Tok et år å få med mannen på en til, og tre får være nok. Blir det to må vi ha ny bil og de må dele rom. Ikke ideelt, men man selvsagt tar vi i mot om vi mot alle odds skulle få tvillinger ;)

Hadde blitt skremt! Håper det er en huleboer her inne! Men er ikke annet å gjøre enn å ta imot skulle det vært to :)

Iom at dette er nr 3, hadde jeg nok blitt litt satt ut om det var to inni der... Alt går, og vi kommer til å bli glade uansett, men Gurimalla.....tror det er ganske altoppslukende....det er jo mye styr med en av gangen og.

Jeg var på en tidlig ultralyd hvor gynekologen trodde det var to der, så jeg vet min reaksjon:)) Jeg ble glad, og sa "OOOI! Mener du det??" Så så hun litt til og det var bare en ;) Det syns jeg er vel så bra hehe...

Oi, vel, ikke godt å si. Jeg tror jeg hadde blitt litt sjokkert, men om det skulle være det, så er det ment å være det.

Sniker!

Før jeg var på oul sist svangerskap hadde tanken om tvillinger slått meg. Var vanvittig redd for at det skulle være to. Trodde ikke jeg kom til å klare det.
Oul kom. Første jeg såg på ul bilde var to ryggrader. Reaksjonen var uventet: begynte å le og var fullstendig forelska i begge to fra første sekund ;)

Jeg hadde fått panikk.. Håper virkelig ikke det er to der inne. Har en fra før som blir fire, og en mann som jobber offshore. Så en baby og en fireåring alene to uker av gangen er akkurat passelig :P

Hehe. Jeg hadde nok fått litt stpre øyne og blitt litt sjokka,men til slutt glad. Mannen tror jeg hadde gått i kjelleren

Det hadde nok vært blanda følelser. Det med egne barn er jo ny opplevelse, så ta to i slengen hadde nok blitt veldig utfordrende! Men er det to der, så skal vi da få det til!

Hadde blitt kjempeglad:D tror mannen er litt uenig i følelsen da

Fikk tvillinger sist, og da var det et sjokk. Men gud, for en glede. Nå føler jeg bare at det er en der inne, men er det to så tar vi gledelig i mot. Håper litt at det bare er en da, siden de blir så tette

Back
Topp