Tvillinger

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Hva tror du reaksjonen din blir om du får vite at du har tvillinger eller enda flere i vente??

jeg hadde nok blitt litt sjokket for så blitt glad bare de var friske! Men sett for meg mye jobb fra 2 barn til 4 :)

Jeg hadde blitt veldig sjokka tror jeg. Og tenkt at vi må starte bygging av huset med en gang, vi har ikke plass til to babyer der vi bor nå :)
Så hadde jeg blitt veldig glad, søtt med tvillinger :)

Jeg tror folk rundt oss hadde blitt glade! Søsteren min har eneggede tvillinger. Dobbelt mye arbeid med to, men dobbel glede også :-) Jeg hadde nok blitt veldig glad, men også litt bekymret, fra to barn til fire, det hadde blitt et hopp! :-P

Helt ærlig jeg hadde grått av frykt.. vi var i grunn ferdig med barn - men så har denne klart å snike seg forbi og funne ett fruktbart egg og flytte inn i. Hjertelig velkommen er den - men tvillinger er jeg mer skeptisk til. Men er det tvillinger så er det jo ikke så mye å gjøre med det.

Hadde blitt veldig glad, men samtidig litt redd :p
Er ikke bare fryd og gammen med nyfødte tvillinger, men det er jo så koselig også da! :)

Tørr ikke tenke tanken engang, hadde blitt så redd :P Planlagt nå å få barn nummer to, men ikke nummer to OG TRE! Har liksom en plan om at to får holde for min del! :)

Vært på tul i dag, lykkelig for at det bare er én inni her. Psyken min hadde fått en knekk av tanken på to tror jeg. Skulle nok gått fint, men det ville vært hardt å svelge...

Jeg hadde nok blitt spent men veldig gla! 3 unger på 2 år er jo litt heftig. Pluss at samboern har to store fra før, så da hadde vi plutselig blitt veldig mange annenhver helg og uke vi blir jo 6 nå, uansett om det blir bare 1:-)

Hadde nok blitt glad, men samtidig bekymret. Overgangen fra to til fire barn vil jeg tro er stor. Og for vår del måtte vi hatt nytt hus og ny bil :-P Men tenk så mye glede tvillinger har av hverandre :-)

Jeg drømte dette før positiv test, at jordmor på ordinær ultralyd sa at her er det to, jeg svarte uten å tenke meg om "så bra" og mannen satt å måpte :-P Hadde nok blitt reaksjonen på ekte å :-)

Jeg fikk vite det for noen uker siden, og fikk faktisk ikke sjokk for hadde den følelsen på meg helt fra øyeblikket jeg fant ut at jeg var gravid :) Føler meg veldig heldig!

Oi, så spennende! :-D Så gøy at du hadde det på følelsen!

Må innrømme at jeg ikke har lyst på tvillinger. Dette blir mitt første barn og tror jeg vil ha nok med å prøve å være god mor for ett barn :) Har tullet med at hvis det blir to så gir jeg et av dem til søsteren min, hun er så babysjuk ;) Men nei, hadde nok funnet en måte å takle det på :) Som noen sier her: dobbel lykke :)

Back
Topp