I dag fikk vi en stor overraskelse da det skjuler seg ikke bare en, men to små guttebabyer i magen! Lykken og gleden er dobbel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en skikkelig overraskelse, hadde ingen aning! Hun mente det såg ut som eneggede, så blir behandlet som om det er det. Siden de fant det ut så sent er det vanskelig å bestemme om det er en eller to, men hun var ganske sikker på at det var bare enegget med en morkake men to fostersekker. Det er visstnok bra at de har hver sin fostersekk. Jeg har ikke tenkt tanken før nå så alt er litt nytt! HeheGratulerer! Så gøy at det kom som en overraskelse på OUL! De fleste har jo en mistanke, eller ser det på tidlig UL. Veldig gøy at det kom så brått på da!Kan de se om de er eneggede eller toeggede? Hvordan funker det egentlig?
![]()
Hehe, en har ikke så mye valg! Reagerte med mange tårer, er jo meget hormonell ja. I følge jordmor dobbelt med hormoner så det er jo ikke så rartWOW! Jeg kan bare ikke forestille meg hvordan jeg ville reagert om jeg skulle ha tvillingerJeg klarer jo enda ikke forstå at vi skal ha en gutt, fordi vi har jente fra før. Så SÅ åpen for noe nytt er jeg liksom
![]()
Så flott at du er så positiv!Så gøy, gratulerer!![]()
Fant det selv ut på samme måte som deg for 8 år siden!!![]()
Eneggede gutter her også!Sier bare: GLED DEG!!!
Du har sååå mye å se frem til!![]()