Tvillinger!!

Gratulerer så masse! :)

Av nysgjerrighet, husker du hvor høy hcg du hadde når?

Og, skjedde dette på 'naturmetoden', om det er lov å spørre :)

Det er lov, det var ivf:) Full klaff! Vi ønsket oss to!! <3
16 dpo (dagen før ikm) hadde jeg 1212 i hcg
18 dpo hadde jeg 2381.
Hva med deg?
 
Hadde ikke jeg enda litt høyere HCG enn deg? Gratulerer så mye! Nå gleder jeg meg enda mer til min ultralyd om 1 uke og 2 dager! Nyt så godt du kan! Håper jeg får samme gode opplevelse som deg<3

Jo, det hadde du jo:) Det blir spennende! Håper du på to?
 
Jo, det hadde du jo:) Det blir spennende! Håper du på to?

Jeg håper bare på en levende frisk baby egentlig! Får jeg to levende friske babyer så er jo det dobbellykke!
 
Jeg håper bare på en levende frisk baby egentlig! Får jeg to levende friske babyer så er jo det dobbellykke!

Skal du på tidlig UL?

Så spennende :) jeg ønsker meg tvillinger, men vi har hatt IVF og satt inn ett egg så sjansen er jo ultrasmå :)
 
Skal du på tidlig UL?

Så spennende :) jeg ønsker meg tvillinger, men vi har hatt IVF og satt inn ett egg så sjansen er jo ultrasmå :)

Vi har også hatt IVF men satte inn to så sjansen er jo der. Skal på tidlig ultralyd neste torsdag, da er jeg 7+1. Den tar jeg privat for klarer ikke vente til 9+1 som er den jeg får av klinikken. Når skal du?
 
Vi har også hatt IVF men satte inn to så sjansen er jo der. Skal på tidlig ultralyd neste torsdag, da er jeg 7+1. Den tar jeg privat for klarer ikke vente til 9+1 som er den jeg får av klinikken. Når skal du?


Da er sjansen absolutt der ❤️ ultralyd til fredag, da er jeg 7+2 :) da skal vi til Porsgrunn, vi hører til der :)
 
Jeg håper bare på en levende frisk baby egentlig! Får jeg to levende friske babyer så er jo det dobbellykke!

Ja, det kommer endel bekymringer.. Jeg også håper, nå som jeg vet det er to, at begge klarer seg tiden ut og at de blir født friske. ❤️
 
Oiiii så gøy!!! Grattis med to i magen:)
 
Ååååå, gratulerer, så gøy! :D <3
 
Gratulerer, har tvillinger på begge sider selv. Så var like nervøs denne gangen som forrige. Så kun en liten venn denne gangen også. Lykke til ☺☺
 
Masse lykke til :):):) Kjempe spennende :):)
 
Back
Topp