Tvillinger!!

EllieBelly

Blir kjent med forumet
Hei igjen dere. Idag har jeg vært på den infamøse første ultralyden. Gruet meg veldig. Gråt og kranglet med mannen i bilen på vei dit. Men så, da ultralyden var i gang, så vi med en gang to små nøster på hver sin side i livmoren. Begge med bankende hjerter <3 <3
Reagerte med sjokk og hylgråt i stolen der jeg satt.. haha:) Men er overlykkelig!! Så gøy:) Og for en lettelse at alt er bra! Ble også fremskyndet til 7+6 fra 7+3 idag.
Måtte bare dele denne gledelig nyheten med dere. Ps. jeg hadde høy hcg, for dere som også har det...;-)

Last edited:
Gratulerer ♡♡
Juli 2016 sine første tvillinger ♡

Weee, jeg visste det! Var det ikke du som hadde det der grafen hvor det stor "high chance" på multipregnancy eller noe? hihi :)

Grattis! Har dere barn fra før?

Gratulerer :D Sååå morro :)

Weee, jeg visste det! Var det ikke du som hadde det der grafen hvor det stor "high chance" på multipregnancy eller noe? hihi :)

Grattis! Har dere barn fra før?

Jo, var kanskje det? Jeg har ihvertfall skrevet om min høye HCG og klødd meg i hodet. Nå falt alt på plass <3
Vi har ingen barn fra før så dette er kjempestas!! Gråter og gråter..

Last edited:
Hadde ikke jeg enda litt høyere HCG enn deg? Gratulerer så mye! Nå gleder jeg meg enda mer til min ultralyd om 1 uke og 2 dager! Nyt så godt du kan! Håper jeg får samme gode opplevelse som deg<3

Å så moro!! Hurra:)

Back
Topp