Frøken Kaos
Flørter med forumet
Gratulerer så mye! Det er en helt surrealistisk følelse å få vite at det er to! Jeg har to inni her selv
Dobbel glede ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satte inn 2 så det var jo muligGratulererHadde du det på følelsen?
Hvor langt må du være på vei for at de kan sjekke om det er to? Fastlegen min visste ikke... Satte inn to egg, og skulle gjerne visst så snart som mulig ;-)Gratulerer så mye! Det er en helt surrealistisk følelse å få vite at det er to! Jeg har to inni her selvDobbel glede ❤❤
Jeg hadde tidlig ultralyd uke 8+4. Men ser det er flere som finner det ut i uke 6. Hvor langt er du på vei nå?Hvor langt må du være på vei for at de kan sjekke om det er to? Fastlegen min visste ikke... Satte inn to egg, og skulle gjerne visst så snart som mulig ;-)
Jeg er 6+0 i morgen. Får ringe gynekologen og høre om hun har ledig tid. Eventuelt ta turen til AlerisJeg hadde tidlig ultralyd uke 8+4. Men ser det er flere som finner det ut i uke 6. Hvor langt er du på vei nå?
Masse lykke tilJeg er 6+0 i morgen. Får ringe gynekologen og høre om hun har ledig tid. Eventuelt ta turen til AlerisSynes bare at det hørtes så tidlig ut, men jo før jo bedre ;-) Takk.