Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åå, gratulerer så mye jeg har skikkelig følelse på at det er to i magen, har vært veldig dårlig og buksene strammer over magen allerede. Det er sikkert bare en der, men det hadde vært super kjekt med tvillinger!! Blir en spennende graviditet for deg, såå misunnelig
Jeg mistenker det sånn bittelitt, men tør ikke tenke for mye på det. Måtte bytte alle buksene mot strømpebukse og skjørt/kjole allerede i uke 4 og har både symptomer på jente og gutt. Har en av hver fra før. Så det hadde jo vært morsomt! Hadde blitt ekstremt glad, da hadde vi vært ferdig me barn iallefall, slippe å tenke på en #4
Gratulerer med dobbel jackpott.
Er det deres første?
Jeg trodde egentlig det kunne være lettere å se om det var eneggede tidlig i svangerskapet fordi man kunne se fostersekken da og se om de lå i samme eller ikke, men eneggede kan jo også ha hver sin fostersekk tror jeg. Toeggede kan ikke ha samme, såvidt jeg vet. Men identiske eller ikke, gøy likevel. Så flott for ungene å bestandig ha en jevnaldret tilgjengelig.