Det går så flott så. Man lærer seg fort masse triks. Og det blir en vanesak.Jeg har litt panikk for det jeg da.. Hehe, hvordan klarer supermammaene med tvillinger det..!?!?!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går så flott så. Man lærer seg fort masse triks. Og det blir en vanesak.Jeg har litt panikk for det jeg da.. Hehe, hvordan klarer supermammaene med tvillinger det..!?!?!?![]()
Det går så flott så. Man lærer seg fort masse triks. Og det blir en vanesak.![]()
TakkKrysser fingrene for deg da![]()
Du klarer alltid det du må. Men hvis du har gode folk i rundt deg så bruk de. Er viktig å spør om hjelp om det blir for mye.Håper jo det, om det skulle være sånn... Er bare redd for å ikke klare det, at det blir for mye!! :-/
Jeg hadde også større mage og mer symptomer med andremann. Flere sa de trodde jeg ventet tvillinger ;-)Er det noen som har fått/er gravide med tvillinger, som ikke fant det ut før på OUL...?
Hører liksom bare om de med Tvillinger som finer det ut på tidlig UL, aldri noen som får ''sjokket'' på OUL..?
Jordmor så ikke på magen min da jeg var til førstegagstimen min, men jeg er stor allerede, og har ekstremt mye mer symptomer enn med lillemor. Hører hjertelyd flere steder meg doppler osv... Jeg begynner å ''frykte'' to inni der, men igjen, ''alle'' finner liksom ut det før..?
Hahaha!Må ikke skremme meg med en sånn trådha ha! Tidlig ul viste kun en da, så håper den ikke har formert seg i mellomtida
![]()
He he! Hvor høyt var det?Hahaha!en her og! Selvom jordmor trodde det var to, pga høyt hcg
![]()
18500 et eller annet i uke 4-5 ca.He he! Hvor høyt var det?
Jeg får telle ned til oul jeg da. Ha ha.
Uæææh!!! DA hadde jeg tilta!!! :-O Fullt sammenbruddVet om noen som trodde de ventet to, men fant tre på oul!!
Uæææh!!! DA hadde jeg tilta!!! :-O Fullt sammenbrudd![]()
Oi ja det er vel ganske høyt ja. Jeg hadde vel 55.000 i uke 7. Vet ikke om det er høyt??18500 et eller annet i uke 4-5 ca.
Det er drøyt! :OVet om noen som trodde de ventet to, men fant tre på oul!!
Hørtes ganske høyt utOi ja det er vel ganske høyt ja. Jeg hadde vel 55.000 i uke 7. Vet ikke om det er høyt??