Tvillinger?

Jeg har litt panikk for det jeg da.. Hehe, hvordan klarer supermammaene med tvillinger det..!?!?!? O.o
Det går så flott så. Man lærer seg fort masse triks. Og det blir en vanesak. ;)

Det går så flott så. Man lærer seg fort masse triks. Og det blir en vanesak. ;)

Håper jo det, om det skulle være sånn... Er bare redd for å ikke klare det, at det blir for mye!! :-/

Håper jo det, om det skulle være sånn... Er bare redd for å ikke klare det, at det blir for mye!! :-/
Du klarer alltid det du må. Men hvis du har gode folk i rundt deg så bruk de. Er viktig å spør om hjelp om det blir for mye. :)

Vi fant det ikke ut før oul! Selv om jeg visste det fra dagen jeg fant ut jeg ble gravid, og sa det på første jordmortime, så var det ingen som trodde meg før de fikk se bildebevisene. Og tro meg, selv om jeg trodde jeg var forberedt, så sprutet tårene da jeg fikk se de to små på skjermen :)

Jeg fant det ikke ut før o.ul. Hadde nesten ikke symptomer i det hele tatt, å lite mage i starten så var ikke mistenksom heller:p

Hadde en aning om at det var to, og sa det til jordmor og alt, men hun trodde ikke på meg.... Siden jeg var førstegangsgravid, så hadde ikke jeg peiling sa hun ordrett. :) oookei...
Så kom jeg på OUL i uke 18... Joda, ventet eneggede tvillinger jeg! :O Vi fikk meegasjokk.... :) Men, vi ble veldig glad også.. :)

Er det noen som har fått/er gravide med tvillinger, som ikke fant det ut før på OUL...?

Hører liksom bare om de med Tvillinger som finer det ut på tidlig UL, aldri noen som får ''sjokket'' på OUL..?

Jordmor så ikke på magen min da jeg var til førstegagstimen min, men jeg er stor allerede, og har ekstremt mye mer symptomer enn med lillemor. Hører hjertelyd flere steder meg doppler osv... Jeg begynner å ''frykte'' to inni der, men igjen, ''alle'' finner liksom ut det før..?
Jeg hadde også større mage og mer symptomer med andremann. Flere sa de trodde jeg ventet tvillinger ;-)
Jeg var nervøs selv også siden det er tvillinger i familien.
Jeg var ikke gravid med tvillinger ;-)

Men prøvde ikke doppler heller da, jeg liker ikke å bruke sånt nettopp fordi man blir så nervøs :-P

Må ikke skremme meg med en sånn tråd :P ha ha! Tidlig ul viste kun en da, så håper den ikke har formert seg i mellomtida :P

Vet om noen som trodde de ventet to, men fant tre på oul!!

Back
Topp