Sunshine1983
Elsker forumet
Mange som venter tvillinger her? Jeg har nok bare en i magen, men tenker mye på om det kan være twins.. For det vet jeg ikke åssen jeg skal takle 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke hatt noe imot tvillinger, men det blir jo litt mer innkjøp da tror jeg, t.o.m ny bil...
Har bare følelse av 1, men tenker litt når livmoren har kommet så langt opp allerede![]()
Vet det hvertfall er 2 her inne som venter tvillinger.
Hvordan kjenner du livmoren? Jeg trykker meg selv på magen hele tiden, men kjennes ut som magen er helt tom![]()
Legg deg flatt, så kjenner du rundt skambenet. Det vil du kjenne en liten hard oppfylling. Jeg kjenner den nå opp til der hårene begynner, 11+0 og annengangs. Gjør det gjerne etter du har tisset, så er du sikker på at det ikke er blæren.![]()
Er du førstegangs? Da kommer den opp rundt uke 12. Det er som en liten hard del av en ball rett over skambenet. Nå kjente jeg den i uke 7. Nå er jeg 10+6 og kjenner den nesten på høyde med navlen. Synes det er litt rart at den er så stor allerede, men samtidig er det greit å kjenne at den vokser også.Thank you! Da skal jeg prøve![]()
Er du førstegangs? Da kommer den opp rundt uke 12. Det er som en liten hard del av en ball rett over skambenet. Nå kjente jeg den i uke 7. Nå er jeg 10+6 og kjenner den nesten på høyde med navlen. Synes det er litt rart at den er så stor allerede, men samtidig er det greit å kjenne at den vokser også.
Du kjenner den nok etterhvertNei dette er mitt 2.. Da jeg var førstegangs viste jeg ikke om at jeg kunne kjenne den selv
Men jeg kjenner ingenting, kjennes bare myk ut over alt og jeg er normalvektig vil jeg påståHehe.