Tvillinger

Helt normalt at magen kommer fortere med nr 2, nr 3 osv. Mye som skjer , samt fordøyelsessystemet jobber saktere enn vanlig så at magen kan se stor ut tidlig er helt vanlig:)
 
Ja Gosj er full av luft og usedvanlig treg mage her også. Begynt å stabilisere seg litt nå men 3 kg opp på tre uker var litt drøyt syns jeg selv om det er nr 4. Tror jeg kjenner kanten på livmora også. Snart 9 uker og skal på ul på mandag.... Tror bare det er en da.
 
Er så oppblåst. Er nr.3 og jeg er veldig gravid!
 
1536ab2ac6d33c634882e79da62266f1


Vokser fort her også godt jeg har store tunika å topper som kan skjule det. Har tenkt tanken på to jeg også. Men det får vi se på ul på tirsdag
 
1536ab2ac6d33c634882e79da62266f1


Vokser fort her også godt jeg har store tunika å topper som kan skjule det. Har tenkt tanken på to jeg også. Men det får vi se på ul på tirsdag
Oooii! Det der var skikkelig mage ja! :) :) Fin er den!

Jeg får bekreftet her jeg sitter på nattevakt at magen min bare er laget av luft iallfall! Haha! Godt jeg er alene her :p
 
Oooii! Det der var skikkelig mage ja! :) :) Fin er den!

Jeg får bekreftet her jeg sitter på nattevakt at magen min bare er laget av luft iallfall! Haha! Godt jeg er alene her :p

Ja er en del oppblåst jeg også :p men tydeligvis begynt vise godt uansett. ;)
 
Hehe kanskje er det to, hvem vet. Eneggede tvillinger må ikke alltid være nedarvet. Spennende å se :)

Jeg er mega oppblåst selv altså. Måtte handle mammaklær i går! Får ikke igjjen buksemsekken :p
*sniker* eneggede er ikke arvelig heller, er toeggede som er arvelig. Dvs at kvinnen slipper 2 egg under eggløsning istede for 1:)
 
Har alltid ønsket tvillinger. Skal et skje, så må det bli denne gang. Jeg har lyst på 3-4 barn mens mannen har lyst på 3. Så om vi begge skal få det vi ønsker, så må det bli tvillinger denne gang. Men tviler strekt, selv om det er tvillinger i familien. I søskenflokken til farfar, var det ikke mindre enn 3 tvilling par :p
 
Jeg hadde en liten mistanke om at jeg var gravid med tvillinger denne gangen. Må virkelig si det, så rart at vi kvinner kan føle så riktig til tider. :happy: På UL fant de ut at det virkelig var tvillinger i vente :happy:
Har du målt hcg? Hva lå du på? Jeg hadde 147000 når jeg var 7+3, er dette høyt?
 
Noen av dere med tvillinger eller mistanke om tvillinger som har målt hcg? Hva lå dere på? Jeg har ikke noe stor mage, 8+0 i dag, men fikk vite at jeg hadde hcg på 147000 når jeg var 7+3. Er dette høyt? Litt redd for om det er tvillinger, det må jo være ekstremt tøft i starten.. Men dobbel kjærlighet da <3
 
Noen av dere med tvillinger eller mistanke om tvillinger som har målt hcg? Hva lå dere på? Jeg har ikke noe stor mage, 8+0 i dag, men fikk vite at jeg hadde hcg på 147000 når jeg var 7+3. Er dette høyt? Litt redd for om det er tvillinger, det må jo være ekstremt tøft i starten.. Men dobbel kjærlighet da <3
Jeg var bare på en tidlig UL. Der fikk jeg vite at det var 2. Uten om det hører jeg at de som bærer på tvillinger er så utrolig dårlige fra starten. Men må virkelig si at jeg har vært mye dårligere i de tidligere svangerskapene. Når det bare var 1. ;)
 
Jeg var bare på en tidlig UL. Der fikk jeg vite at det var 2. Uten om det hører jeg at de som bærer på tvillinger er så utrolig dårlige fra starten. Men må virkelig si at jeg har vært mye dårligere i de tidligere svangerskapene. Når det bare var 1. ;)
Hehe, ja det er vel sikkert tusen måter å "være gravid på" og har jo skjønt at det ikke er én oppskrift akkurat :) Godt at du føler deg i god form! Jeg får bare legge hcg-tallene bak meg tror jeg og vente på ultralyd i uke 12, det blir spennende!
 
Hehe, ja det er vel sikkert tusen måter å "være gravid på" og har jo skjønt at det ikke er én oppskrift akkurat :) Godt at du føler deg i god form! Jeg får bare legge hcg-tallene bak meg tror jeg og vente på ultralyd i uke 12, det blir spennende!
Ja, man må bare vente å se :) gleder meg sykt til OUL for å se hvordan de vokser. Er 11+0 i morgen. Men føler tiden går sååå sakte:dead:
 
Back
Topp