Tvillinger

Veron

Glad i forumet
Jeg er sikker på jeg har 2 inni magen. Jeg ser virkli kjempe gravid ut, spess etter jeg har spist da blir magen gedigen. Har aldri slitt med og være oppblåst når jeg har vert gravid før men jeg er bare 6+3 og sliter med og holde det skjult!
Jeg har egentli ingen grunn til og tro at det er 2 inni magen da ingen av oss har det i familien, men hvem vet!

Har vært livredd for tvillinger i alle mine svangerskap. Det er nemlig tvillinger i alle retninger i familien vår , hopper ikke over et ledd som vanlig XD jeg er tvilling selv . Men heldigvis ikke på meg enda :-p tror ikke jeg hadde orket. Og å bære dem frem da? Lurer på Åssen kroppen min skulle tålt det Hehe er så liten. Hadde sikkert blitt like bred som jeg er høy ;-p

Hehe kanskje er det to, hvem vet. Eneggede tvillinger må ikke alltid være nedarvet. Spennende å se :-)

Jeg er mega oppblåst selv altså. Måtte handle mammaklær i går! Får ikke igjjen buksemsekken :P

Sliter veldig med å holde det skjult selv! Har skikkelig mage! Får ikke igjen buksene mine, så har går det i løse sommerkjoler, joggebukser, og elastiske skjørt. Bikini går jeg bare i når kun samboer kan se meg :p
8+4, men har vært sånn siden uke 6 ca.

Jeg har sikkert 45 bikinier og er vanligvis særs glad i badetøy, men nå føler jeg meg bare som ei flatrumpa, oppblåst sugge :p blir litt penere når babykulen kommer. Heldigvis skal vi til Spania når jeg er ca 22 uker :)

67c20428df00d927545ae7529e084f08

Her er jeg 24/7 :P

Er nok fordi det er nr 3. Livmora har strukket seg noen ganger før. Tredje min så sprengte magemålet skjemaet helt og jeg ble sendt på ekstra sjekk pga jeg var langt over normal og høyeste måleverdi, men hadde en normal baby ig normal fostervannmengde, faktisk litt lite.

JeImageUploadedByBV Forum1435900172.382378.jpg
Her var jeg 5 uker :P Uff hørt man får tidlig mage med 2 og 3 osv, men hallo!

Hjelpe meg, jenter! :) 5 uker liksom. Det er jo ingenting! Også maaage <3
Jeg er litt misunnelig jeg da. Må jo være så kooooselig når magen kommer. Hihi :)

På den annen side må vel fornuftigheten ta et tak her og prise seg happy for det bare er fett som stikker ut av denne magen enda, med tanke på jeg skal søke litt jobber nå frem til september, og prøver å skjule graviditeten for gud og hvermann ellers og... Hihi :)

Jeg er også mega-oppblåst og ser daglig ned på magen og tenker-jøss, så fint det hadde vært hvis dette var babymagen, meeen er nok bare mye luft og treg mage som forårsaker det hos meg. Kjenner ennå ikke at livmora har kommet over skambenet...

Når jeg var på tidlig ul med når 2 så hu en tom fostersekk ikke hadde jeg noen blødninger eller noen ting som tilsa jeg hadde hatt 2 inni... Vi er megaspente nå :p ingen tvillinger etat so ever i noen familier

Hjelpe meg, jenter! :) 5 uker liksom. Det er jo ingenting! Også maaage <3
Jeg er litt misunnelig jeg da. Må jo være så kooooselig når magen kommer. Hihi :)

På den annen side må vel fornuftigheten ta et tak her og prise seg happy for det bare er fett som stikker ut av denne magen enda, med tanke på jeg skal søke litt jobber nå frem til september, og prøver å skjule graviditeten for gud og hvermann ellers og... Hihi :)
Tror det meste inni der er luft, men jeg kjenner livmoren nå. Den kommer jo opp før på nummer to, men trodde ikke den skulle stige så fort :P Magen syns nok ekstra godt siden jeg er passe slank til vanlig. Ikke trengt noe særlig magemuskler i år, så da popper den jo ut enda fortere :P Tenk så svær jeg blir! Æææææ. Vær glad hvis det tar litt tid :D

Tror det meste inni der er luft, men jeg kjenner livmoren nå. Den kommer jo opp før på nummer to, men trodde ikke den skulle stige så fort :p Magen syns nok ekstra godt siden jeg er passe slank til vanlig. Ikke trengt noe særlig magemuskler i år, så da popper den jo ut enda fortere :p Tenk så svær jeg blir! Æææææ. Vær glad hvis det tar litt tid :D
Ikke TRENT noe særlig magemuskler :P Skriveleif.

bd233e38dc58900a97231c699035681d

Er vår første, bildet ble tatt i går når jeg var 8+6. Har vært på ul og det er kun 1 der inne :p Så jo, du kan bli ganske stor tidlig selv det bare er en der :p

Hadde det på samme måte, fikk kjempetidlig positiv test, veldig tidlig 3+ på clearblue digital, og har kjempemage allerede! Men har sett på UL at det bare er en der inne :)

Jeg er gravid med nr 3, er 10 uker på vei og har mindre mage nå enn i de to andre sv.skapene på samme tid. Omtrent helt flat (men blir dog fortere oppblåst enn vanlig) :/

vi så bare en liten reke i magen min og, med mindre de kan leke gjemsel så tidlig. Gyn sjekket nøye siden hcg var så høy!:P

Back
Topp