Tvillinger?

SpentSeptembermamma

Spentseptembermamma
Septemberlykke 2015
Hei!
Jeg var hos jordmor idag, og hun synes symfysemålet mitt var veldig høyt i forhold til hvor mange uker jeg er på vei! Hun lurte derfor på om det var tvillinger eller om jeg er lengre på vei enn jeg først har antatt! Skal på OUL i morgen kveld(heldigvis), men kjenner jeg er veldig spent og nervøs! Noen andre som har opplevd det samme? eller som venter tvillinger her? :) #altforspent

Åååh, spennende!!

Men altså de aller fleste begynner ikke å måle før i uke 24 da det er så ulikt i starten.. :) men spennende å se om det er en eller to der inne :D

Jordmor sa det samme til meg, mente jeg hadde fått stor mage tidlig og hadde høyt mål, men inne i magen min er det "bare" en jente, så vidt jeg vet i alle fall :-p lykke til i morgen :)

Her også hadde jeg lang livmor, men siden jeg hadde vært på tidlig ul så kunne hun jo utelukke tvillinger :-)
Så er nok som andre sier, veldig ulikt mål i starten. På kontroll i uke 20 var jeg midt på normalen igjen. Men spennende med ul da :-)

Stor symfysemål her og, men bare en i magen :) men har mye fett på magen som utgjør en del av cm :p

Hei!
Jeg var hos jordmor idag, og hun synes symfysemålet mitt var veldig høyt i forhold til hvor mange uker jeg er på vei! Hun lurte derfor på om det var tvillinger eller om jeg er lengre på vei enn jeg først har antatt! Skal på OUL i morgen kveld(heldigvis), men kjenner jeg er veldig spent og nervøs! Noen andre som har opplevd det samme? eller som venter tvillinger her? :) #altforspent
Hvordan gikk det? :D

Jeg venter tvillinggutter, med termin 30. august! :D Hadde vært veldig koselig hvis det dukket opp flere tvillingmammaer her inne, vi er ikke så mange som venter tvillinger :) Angående symfysemål så var jeg på ul hos gyn forrige fredag, og før han begynte med ul-undersøkelsen trykket han meg litt på magen. Da han kjente kanten på livmoren begynte han å le fordi magen var så stor! :p Profesjonelle, dyktige gynekologer synes tydligvis at magen min er latterlig stor. Herlig :p

Back
Topp