Tvillinger

mariposa

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Noen som har følelse på tvillinger? Skulle nesten tro det var tvillinger her, har ikke hatt så intense symptomer (trøtt, surrete og kvalm) i noen av de andre svangerskapene...

Samme her, veldig intense symptomer denne gangen...alt var mye mildere sist....:-P
Hjelper ikke mye på følelsen at det er endel tvillinger i familien(mamma sin side, videre på hennes mor sin side osv.) :-P

Pappaen er enegga tvilling her og drømmer om tvillinger. Me? Not so much :-P

Hadde egentlig ikke det för nå når jeg ser att jeg har väldig høy hcg för å bara vara 12 dpo.

Vi ønska oss tvillinger, spurte til og med om å få satt tilbake to embryo, men det var jeg for ung til :-P

Dette er den 5. gangen jeg har fått satt inn 2 egg - men har fremdeles ikke barn. Kanskje det blir dobbel lykke denne gangen:-) Vi har hatt så dårlige odds, så derfor har de alltid satt inn det som var av bra kvalitet, så har eggene heller ikke vært så gode at de kunne fryses - og det er jo dumt å kast egg..

Dette er den 5. gangen jeg har fått satt inn 2 egg - men har fremdeles ikke barn. Kanskje det blir dobbel lykke denne gangen:-) Vi har hatt så dårlige odds, så derfor har de alltid satt inn det som var av bra kvalitet, så har eggene heller ikke vært så gode at de kunne fryses - og det er jo dumt å kast egg..
På meg viste det seg at av sju befrukta egg, så var det bare ett som overlevde til innsett, så kunne jo da ikke ha fått satt inn to likevel. Men de hadde uansett allerede sagt bastant nei ut fra antall tidligere forsøk og min alder. Men nå har det jo funka uansett, så vi er jo superhappy!

Kjæresten sier hele tiden at vi ikke vet, og deg godt kan være tvillinger :P vet inne om jeg kommer til å le eller gråte hvis det er tilfellet :) har helst lyst å starte med 1!! :)

Back
Topp