tvillinger?

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Noen som tror/håper/føler de venter flere enn ett barn,? ;) mistet ene tvillingen siste sv , så spennende å se om det kan bli det denne gangen ♡

Jeg har legetime på fredag, mn legen tar ikke ul så må nok vente litt før jeg kan finne ut av det;)

Noen som tror/håper/føler de venter flere enn ett barn,? ;) mistet ene tvillingen siste sv , så spennende å se om det kan bli det denne gangen ♡

Tok ringtesten og ringen fikk ikke bestemt seg ;) fikk og tidlig utslag på pos g test. Dette MÅ jo ikke bety noe, men gøy å tenke litt. Mamma fikk tvillinger, har og to fettere som begge har tvillinger.

Mye tvillinger i min familie også.. :)

Jeg har tenkt tanken, men det er kanskje bare for at jeg helst ikke vil ha tvillinger. Nå venter jeg barn nr 3 og jeg hadde sett litt mørkt på om det ligger en nr 4 også å lurer i magen min...

Jeg har alltid sagt at jeg vil ha tvillinger i mitt andre svangerskap for mannen vil bare ha 2 unger og jeg vil ha 3, og om det er tvillinger så får jeg viljen min:-P hehe

Jeg har alltid sagt at jeg vil ha tvillinger i mitt andre svangerskap for mannen vil bare ha 2 unger og jeg vil ha 3, og om det er tvillinger så får jeg viljen min:-P hehe

Hehe tenker litt samme;) mannen vil kun ha en og jeg vil ha to. Så hvis vi får tvillinger så gjør det ingenting...hihi:-D

jeg håper ikke det er tvillinger, da blir trangt om plassen :p Holder med en uventet baby om gangen :) Blir det flere må vi flytte, og det vil vi helst unngå!

Håper veldig på at det ikke er tvillinger her ihvertfall, da blir jeg nok alenemor til 3.

Tvillinger både på min og sambo sin side :) men på tidlig ul var det nok bare en! Mer enn nok ;)

Hmm.. Er tvillinger i min familie og. Hadde lyst på det før, men tror det er nok med en :p er litt småredd for at det er to, satser på en :p

Jeg fikk veldig sterke positive tester tidlig, blant annet "Gravid 3+" allerede 18 dpo. Men det er bare en som har vist seg foreløpig :)

Tok ringtesten igjen nå for morroskyld. Først gikk den rundt, deretter frem og tilbake, (testet for andre gang) magen vokser nå. legetime neste uke.. *spent*

Jeg håper veldig på tvillinger! :Heartred

Men har ingen tvillinger i familien, og er ganske ung (25 år) så sannsynligheten er jo veldig liten.

Hjælp, da tror jeg at jeg hadde blitt sånn passe sjokkert :p

Jeg begynte å lure på om det kanskje var to. Drømte det en natt. Men på UL var det kun et hjerte.

Er tvilling selv (toegget), og vet at man får mye glede av hverandre. Men så har jeg jo 16 mnd mellom storebror og denne spiren ved fødsel, og innbiller meg at det kan bli litt vel hektisk med tre så små. Men jeg vil ha tre barn, og gubben to. Så er det tvillinger får jeg jo viljen min på et vis ;-)

Back
Topp