Tvillinger??

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
jeg var på tidlig ultralyd i dag fordi jeg har gått på pergotime. Jeg er 5 + 1 i dag. Han kunne ikke se noe annet enn at det så helt normalt ut fordi det er så tidlig.. Når begynner man å se hjerteslag, antall babyer ol på ul? Spurte om det var flere enn 1 og han svarte at det hvertfall ikke er flere enm 2! Trodde man kunne se i uke 5 hvor mange som er der inne?
 
Jeg kunne se tvillingene mine i uke 5 for 10år siden. Men ikke hjerteslag mener jeg på.
Sist jeg var gravid kunne vi se hjerteslag i uke 6+3.
 
I uke fem kunne vi se tydelig to Svarte hulrom i livmora med en øøøør liten hvit strek inni.
 
Burde vell kunne se hvor mange det er?:/
Eg skal i morgen5+6 og håper eg får se hjerteslag! Om det er to er di begge velkommen <3
 
Når jeg var 6+4 kunne man se veldig tydelig hvor mange der var :)
 
Okei :) han virket usikker på om det var 1 eller 2, så får smøre tålmodigheten litt før det er ny ultralyd om 2 uker (7+1) da håper jeg man kan se om det ser bra ut og hvor mange det er. Nå håper jeg litt på to :)
 
Får man tidlig ultralyd da? Jeg har også brukt pergotime. Hvilken dato har du gått ut fra for å beregne termin? Er det 1. Dag i siste mens eller unnfangelsen?
 
Kan man gå til tidlig UL hos gynekolog?

Og er det bare spesielle tilfeller man kan ta tidlig UL? Eller er det for alle? :)
Blei plutselig veldig nysgjerrig på om de kan se at det skjer noe i magen min :p
 
Kan man gå til tidlig UL hos gynekolog?

Og er det bare spesielle tilfeller man kan ta tidlig UL? Eller er det for alle? :)
Blei plutselig veldig nysgjerrig på om de kan se at det skjer noe i magen min :p

Det finnes mange private gynekologer:)
 
Kan man gå til tidlig UL hos gynekolog?

Og er det bare spesielle tilfeller man kan ta tidlig UL? Eller er det for alle? :)
Blei plutselig veldig nysgjerrig på om de kan se at det skjer noe i magen min :p
Private kan alle gå til! På volvat kostet det 1400 her:/:/
Eg er henvist og inne i systemet hos en gynekolog og nå når eg var gravid betalte eg kun 80!
 
Forrige gang så vi hjerteslag i uke 6. Jeg har gått til gyn for behandling nå. Så hvis jeg ble gravid skulle jeg ringe for å få tidelig ul :) Så her skal det snart ringes.
 
Back
Topp