Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det to... Hadde ingen anelse, men ser at mangen av symptoma mine er jo sterkare denna gongen enn sist når det berre var ein.
Hvilke symptomer har du?Her er det to... Hadde ingen anelse, men ser at mangen av symptoma mine er jo sterkare denna gongen enn sist når det berre var ein.
Hvilke symptomer har du?
Sent from my iPhone using BV Forum
Var litt redd for tvillinger, siden det er myyye tvillinger i familien, men var heldigvis bare en luring
Var SUUUUPER dårleg, ekstremt trøytt, livmora ligger høgt, masse ligament stikkingar. Sliter med hovudverk og rygg/bekken
Huskeregel ang tvillingar: to egga er arvelig og 1 egga er tilfeldig. MEN(!) tvillingar er KUN arvelig på mors side. Altså: Far bestemmer kjønn og mor bestemmer antall
Hvor høyt er livmor nå. Innbiller meg at jeg kjenner den rett under navlen nå, men det kan ikke stemme ettersom jeg er 9+1. Er vel naturlig at den er litt høyere 3. gang, men ikke så høyt.Var SUUUUPER dårleg, ekstremt trøytt, livmora ligger høgt, masse ligament stikkingar. Sliter med hovudverk og rygg/bekken
Huskeregel ang tvillingar: to egga er arvelig og 1 egga er tilfeldig. MEN(!) tvillingar er KUN arvelig på mors side. Altså: Far bestemmer kjønn og mor bestemmer antall
Vet dette med arving av tvillinggener fra før, men vet du om far kan føre gener videre til datter som igjen kan få toeggede tvillinger? Farmor har toeggede tvillinger og mener jeg også kan få det, mens noen mener det er hver 3. Ledd slik at hvis jeg får en datter kan hun få tvillingene. Jeg skal på ul på tirsdag for å sjekke om det er en eller flere der inneVar SUUUUPER dårleg, ekstremt trøytt, livmora ligger høgt, masse ligament stikkingar. Sliter med hovudverk og rygg/bekken
Vet dette med arving av tvillinggener fra før, men vet du om far kan føre gener videre til datter som igjen kan få toeggede tvillinger? Farmor har toeggede tvillinger og mener jeg også kan få det, mens noen mener det er hver 3. Ledd slik at hvis jeg får en datter kan hun få tvillingene. Jeg skal på ul på tirsdag for å sjekke om det er en eller flere der inne
Drømte om tvillinger her ei natt
Har alltid hatt lyst på tvillinger egentlig, men denne gangen håoer jeg det kun er 1. Det holder med 4 barn -der de tre yngste er ganske tette. 4 tette tror jeg ikke jeg klarer :s