Tvillinger??

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
I dag var det nøyaktig to uker siden EL og da tenkte jeg at jeg svir av en digital til for å se på utviklingen... "Pregnant" kommer opp rimelig fort - jej! :P - også begynner den søren meg å blinke på 3+!! Da ble jeg litt varm i kinna... Det er virkelig ikke sjans på at EL var for 3 uker siden, da må dette bety tvillinger, tenkte jeg. Jeg ble litt svimmel! Men så endte den opp på "Pregnant 2-3" altså...men jeg fikk meg en liten støkk...

Det som er er at min bestemor fikk tvillinger...det hopper jo over en generasjon...jeg har to søstre og dette er det sjette svangerskapet oss i mellom...ingen tvillinger....de andre er "ferdige"....det må bli meg!! Hehe :D

Selvfølgelig skal vi ta to med glede hvis det er meningen, men samtidig, hvis jeg får lov til å "ønske meg", så går jeg heller gravid en gang til :P

Er det mange tvillinger rundt dere?? Noen som "forventer" tvillinger? :)

Jøss! Aldri vært borti at den har vist noe og så bytta:p

Blir spennende å se om det er to:D

Jeg har tvillinger, testene jeg tok slo ikke ut noe ekstra sterkt eller flere uker enn det jeg var. Visste faktisk ikke at det var tvillinger før ordinær ul, men hadde jo mine mistanker. :-P

Det gjorde min siste også! Blinka 3+. Men endte opp på 2-3. Aner ikke hvorfor.. Tvilstilfelle?! Hehe
Men var da ca 5 uker ;).

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tvillinger, testene jeg tok slo ikke ut noe ekstra sterkt eller flere uker enn det jeg var. Visste faktisk ikke at det var tvillinger før ordinær ul, men hadde jo mine mistanker. :p

Fins ikke noe bedre å få svar fra en som har vært igjennom dette selv, så takk for svar! Men da får jeg bare vente å se da :P

Det gjorde min siste også! Blinka 3+. Men endte opp på 2-3. Aner ikke hvorfor.. Tvilstilfelle?! Hehe
Men var da ca 5 uker ;).

Hehe, ja! Det så virkelig ut som at den ikke var helt sikker, klarte ikke å bestemme seg :P

Er selv veldig spent på om jeg får tvillinger en gang :) Vi har flere sett tvillinger på hver generasjon i familien min, ikke mindre enn fem sett med tvillinger på min generasjon!!!

Jeg mistenkte det fordi at jeg fikk mage fort og magen vokste fort uten at det viste igjen på vekten. :-) så dere kan jo være oppmerksom på det, dere som lurer på om det er to! :-) ❤️

Så spennende!
Jeg var gravid med tvillinger sist, men det ble bare født en baby, den andre mista vi tidlig. Jeg merker jeg tenker tanken nå, siden dette er nr 3 og ikke planlagt, så får vi vel nr. 3 og 4 da, for sikkerhetsskyld!! Haha! *bank i bordet*
Magen ble fort stor sist, og graviditetstesten slo ut 3+0, da begynte jeg også å spy! Heh...

Så spennende!
Jeg var gravid med tvillinger sist, men det ble bare født en baby, den andre mista vi tidlig. Jeg merker jeg tenker tanken nå, siden dette er nr 3 og ikke planlagt, så får vi vel nr. 3 og 4 da, for sikkerhetsskyld!! Haha! *bank i bordet*
Magen ble fort stor sist, og graviditetstesten slo ut 3+0, da begynte jeg også å spy! Heh...

Jeg fikk en skyggestrek allerede 6 dpo:rolleyes:*svelg*...men har ikke spydd da!! :P Jaja, godt at dette blir nr. 2 og nr.3 i så fall - haha! :D

Oioioi, så spennende! :)

Back
Topp