I dag var det nøyaktig to uker siden EL og da tenkte jeg at jeg svir av en digital til for å se på utviklingen... "Pregnant" kommer opp rimelig fort - jej! - også begynner den søren meg å blinke på 3+!! Da ble jeg litt varm i kinna... Det er virkelig ikke sjans på at EL var for 3 uker siden, da må dette bety tvillinger, tenkte jeg. Jeg ble litt svimmel! Men så endte den opp på "Pregnant 2-3" altså...men jeg fikk meg en liten støkk...
Det som er er at min bestemor fikk tvillinger...det hopper jo over en generasjon...jeg har to søstre og dette er det sjette svangerskapet oss i mellom...ingen tvillinger....de andre er "ferdige"....det må bli meg!! Hehe
Selvfølgelig skal vi ta to med glede hvis det er meningen, men samtidig, hvis jeg får lov til å "ønske meg", så går jeg heller gravid en gang til
Er det mange tvillinger rundt dere?? Noen som "forventer" tvillinger?
Det som er er at min bestemor fikk tvillinger...det hopper jo over en generasjon...jeg har to søstre og dette er det sjette svangerskapet oss i mellom...ingen tvillinger....de andre er "ferdige"....det må bli meg!! Hehe
Selvfølgelig skal vi ta to med glede hvis det er meningen, men samtidig, hvis jeg får lov til å "ønske meg", så går jeg heller gravid en gang til
Er det mange tvillinger rundt dere?? Noen som "forventer" tvillinger?