Tvillinger

Gratulerer så mye :) vi fikk også tvillinger første gangen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner nesten jeg er litt misunnelig :)

Kjenner nesten jeg er litt misunnelig :)

Enig! Men veit vel ikkje heilt kva eg snakker om :P

Hehe.. sånn føler jeg også. Men burde nok være glad for at det bare er en hvis jeg tenker meg godt om. ;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Helt ærlig talt ville jeg gledelig tatt imot to ❤️❤️ men etter mange år med prøving har jeg nå en liten junior i magen og er selvsagt veldig glad for det. Masse lykke til med dobbelt av alt ❤️❤️.

Sent from my iPad using BV Forum

Er kjempestas enten det er en eller to eller flere :) Men litt ekstra morsomt med to er det jo :)

Ville legen hørt det var tvillinger når han lyttet etter hjertelyden?? Eller må det UL til for å si om det er mer enn en....???

Ville legen hørt det var tvillinger når han lyttet etter hjertelyden?? Eller må det UL til for å si om det er mer enn en....???
Da jeg var på tidlig ultralyd sjekket hun ved hjelp at å se hvertfall. Prøvde i forskjellige vinkler for å se om det var mer enn en og det var det ikke. Det var i uke 9 da.

Takk alle sammen :) har tatt sin tid å svare da jeg klarte å rote det til med passord og diverse ;) vi fant ut at det var to på tidlig ul ja. Har allerede rukket tre ultralyder, og er bare i uke 14.

Hadde den første ultralyden i uke5-6 ca, da jeg var veldig usikker på hvor langt jeg var på vei. Vår første jente er et resultat av prøverør, og vi ventet egentlig på en ny runde med prøverørsbehandling. Jeg har veldig ustabile og lange sykluser og trodde nok jeg var lenger på vei da testen var positiv, men ved første ul var jeg altså bare ca 5 uker og det var vanskelig å se noe som helt. Gyn synes nok et så ut som en begynnende spontanabort, og jeg fikk ny time etter to uker. På neste ul så alt normalt ut, men det var bare en som viste seg fram og det var litt vanskelig måle lengden så hun kunne ikke si hvor langt jeg var på vei heller. Fikk nok en ny time ca to uker etter det igjen, og da så gyn med en gang at det var to. De var like store og hadde bankende hjerter, og alt så helt normalt ut :)

Så da sitter vi her som kommende trebarnsforeldre, vi som strevde veldig for å få vår første datter og trodde vikanskje bare ville få henne. Livet er underlig :)

Gratulerer og som andre skriver, solskinnshistorie :)

Så fantastisk! :D

Gratulerer med to små gleder :) Har ikke vært på ul enda, så så langt eg vet så er det bare 1 på vei her. Men blir nå spennende å se om 2 uker på oul :)

Back
Topp