Tvillinger?

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Noen som tror de får tvillinger her? :) Har fått målt høyt hcg nivå og føler på hele kroppen at det er tvillinger på vei. Svangerskapsplagene er også mer enn fordoblet siden sist svangerskap. Det er så spennende! :D
 
Så spennende! :D Jeg tror det bare er en her :)
 
Oi, så spennende... :) tror det bare er en her og må få si det holder i første omgang for oss... :p men hadde helt klart blitt i ekstase om det var to også... Tenk så mye glede de vil ha av hverandre a... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ville ha tvillinger før når jeg var yngre, nå tror jeg det holder med en :p Men ja, de får sikkert mye glede av hverandre! :) Her satser vi på to tette :)
 
Om det hadde vært 2 hadde de vært hjertelig velkommen:) men tror å føler det kun er en her :)

♡ desember 2014 ♡
 
Det er mulighet for det siden jeg gikk på dobbel dose pergo og hadde 120 i progesteron på dag 22. Får bare vente å se :) Jeg håper på én, men blir jo selvsagt glad for tvillinger også..

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Jeg må jo si jeg håper på en jeg også. men blir jo selvsagt glad for tvillinger også, selv om det blir mye mer arbeid. Vi har jo ei tulle på 18 mnd fra før :) grugleder meg til ultralyd den 12.04 :)
 
Vi har ingen fra før, så tenker det er greit å begynne med én for oss nybegynnere :D Men man kan jo ikke velge

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Jeg har nok bare en :)
 
Så spennende da :) jeg er sikker på kun 1 en her! Men vet jo av erfaring at det alltid kommer en del tvillingpar på termingruppene, så blir spennende å se hvem som er de heldige ;) jeg har også en på 12mnd'er og en på 5, så tvillinger står ikke høyest på ønskelista, men, skulle det være så er de jo selvfølgelig velkomne.. ;) ønsker meg 4, så da hadde jeg jo blitt fortere ferdig :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg må innrømme at dersom det kommer to her kommer både jeg og mannen til å dø litt :/ Hadde sikkert klart det,men hadde nok fått sjokk og trengt mange mange mndr til å venne oss til den tanken. Vi var jo egentlig ferdig med barn, dette er jo allerede ett "bonusbarn". Altså missforstå meg rett barnet er ønsket og planlagt og vi har prøvd i 10mndr. Men holder virkelig med 1 :)
 
Jeg ville ha tvillinger før når jeg var yngre, nå tror jeg det holder med en :p Men ja, de får sikkert mye glede av hverandre! :) Her satser vi på to tette :)
Ønsket det jeg og. Ønsket forsvant når jeg først hadde en. Det er nok! Men hadde selvsagt elsket to like høyt.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg har alltid ønsket meg tvillinger :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Hadde vært artigt med tvillinger :) kansje litt travelt :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Pappa er tvilling så det er jo litt økt sjanse.. For meg holder det med en i første omgang hehe ;-) men tar selvsagt det jeg får!! Spennende! Tidlig UL 6.mai! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har 25% sjans for å være gravid med to ;-) er ikke spes kvalm, men veldig sliten. Kunne sovet hele tiden.
 
Satser på 1, sønnen min er 20 mnd :p men 2 er også velkommen :) min mor fikk beskjed at hu hadde tvillinger når hu gikk med meg, blødde voldsomt når hun var 2 mnd på vei så mente den ene tvillingen døde

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Er det bare på mor siden det er genetisk med tvillinger? Jeg har en mor som fikk tvillinger (de ble for tidlig født og døde begge 2:/ ), søstera til samboer har tvillinger. Farfaren min var tvilling.
 
Satser på en, men er det to blir vi jo like glade :) mer enn to så bikker jeg!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det bare på mor siden det er genetisk med tvillinger? Jeg har en mor som fikk tvillinger (de ble for tidlig født og døde begge 2:/ ), søstera til samboer har tvillinger. Farfaren min var tvilling.
Ja det har vel noe med eggløsningen å gjøre, enten at det faller flere egg eller at egget deler seg "feil " og lager to. Så far har vel lite i den sammenhengen å gjøre :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp