Då ska eg be om få det undersøkt. E bare 4+4 og mie vanlige bokser er for tranhe alt, samt at eg e så kvalm uten oppkast. Og har skikkelig vondt i lysken på venstre side. E 3 gangs fødene men dette er litt merkelig. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er alltid greit å få vite det tidlig!Då ska eg be om få det undersøkt. E bare 4+4 og mie vanlige bokser er for tranhe alt, samt at eg e så kvalm uten oppkast. Og har skikkelig vondt i lysken på venstre side. E 3 gangs fødene men dette er litt merkelig.![]()
Hadde du tidlig ul, var det evt lett å se at det var tvillinger?Spennende å se om det kommer noen tvillinger her!!![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hadde du tidlig ul, var det evt lett å se at det var tvillinger?
Stillig ja det var lett å se på det blidet. Gleder meg til Ul, men jeg er fornøyd om det er bare en også, har bare hatt magefølelse om to hele veien.Fikk tidlig ul pga to sa og blødning i dette svangerskapet. Ca uke 5/6
Syntes det vat veldig lett å se
Vet ikke om det er likt med eneggede..
Stillig ja det var lett å se på det blidet. Gleder meg til Ul, men jeg er fornøyd om det er bare en også, har bare hatt magefølelse om to hele veien.
Jeg skal bli henvist på grunn av sa, men legen ville vente noen uker er 5 uker i dag, men nå i kveld når jeg skulle legge meg begynte jeg å blødd og må si etter snart 3 år med prøving og kun sa, så ser jeg ikke lyst på dette.Magefølelsen stemmer ofte
Jeg tenkte på det på vei inn til ul.
At jeg skulle sende bilde til mannen og si at begge to hadde det greit
Det til tross for blødning og sa 6 uker tidligere. Tenkte ikke at det var en rar ting å tenke på
Når skal du på ul? Har du bestilt tidlig, eller har du henvisning?
Jeg skal bli henvist på grunn av sa, men legen ville vente noen uker er 5 uker i dag, men nå i kveld når jeg skulle legge meg begynte jeg å blødd og må si etter snart 3 år med prøving og kun sa, så ser jeg ikke lyst på dette.
EnigDa synes jeg du skal ringe legen i morgen og få ul time asap!
Det er ikke sikkert at det er noe galt.. Kanskje bare noe morkaketull som jeg har slitt ned dette svangerskapet. . Har vært livredd ett par ganger!
Håper på det beste for deg! 3 år er umenneskelig lang tid som prøver!
klem
er det ul du skal på nå?Krysser fingreneeg skal på første kontroll i morgen men nå nåkk vente litt lengre før eg får svar på 1 el 2
![]()
Sitter her på legekontoret. UL kl 15.00.
Det kribler i magen - snart vet jeg om det er 1 el 2![]()
ble 1Hva ble det??
Hvordan gikk det??Sitter her på legekontoret. UL kl 15.00.
Det kribler i magen - snart vet jeg om det er 1 el 2![]()
Så det nåHvordan gikk det??![]()
Gratulerer!!!Så det nå![]()