Tvillinger?

Pappa er toegget, å alle sier jeg er veldi lik tanten min på både kropp, utseende å personlighet. Mer enn dattrene hennes faktisk :P men er sikkert bare en her :)
Pappa er også toegget tvilling, og søstera hans fikk toeggede tvillinger, så har det i familien her (også i flere ledd bakover visstnok). Har hørt at det må komme fra morens side jeg da, altså fra min mors side, men vet ikke...

Sniker litt ;)
Jeg hadde magefølelse på tvillinger nesten fra befruktning!
Har hatt murringer siden uke 4, og har vært sinnsykt trøtt! Å skrelle poteter er nok til at jeg havner i koma ett par timer :p
Tidlig ul i uke 6 viste to fostre! Nå er jeg 20 uker i morgen, og har friske toeggede tvillinger i magen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker litt ;)
Har hatt murringer siden uke 4, og har vært sinnsykt trøtt! Å skrelle poteter er nok til at jeg havner i koma ett par timer :p
Tidlig ul i uke 6 viste to fostre! Nå er jeg 20 uker i morgen, og har friske toeggede tvillinger i magen ;)

Gratulerer:) hadde du noen andre symptomer?

Pappa er også toegget tvilling, og søstera hans fikk toeggede tvillinger, så har det i familien her (også i flere ledd bakover visstnok). Har hørt at det må komme fra morens side jeg da, altså fra min mors side, men vet ikke...
Tvilling genet følger X kromosomet, så kan være fra begge;) Leste om det igår, ble så nysgjerrig så måtte sjekke det opp hehe!

Sniker litt ;)

Gratulerer!! Så spennende!

Gratulerer:) hadde du noen andre symptomer?

Nå måtte jeg tenke litt :p i følge korrigert termin og innlegg i dagbok på fs, kastet jeg opp fra og med unnfangelsen (el uka).
Gikk kun 11 dager fra første blødningsdag på forrige SA til eggløsning..
Ellers så kunne jeg ikke være i nærheten av rått kjøtt eller purre fra og med uka etter. Gulrøtter smakte/smaker sukker.
Alt kom før positiv test. Testet ikke positivt før 14 dpo.. Og jeg testet flere ganger fra 9dpo ;)

Andre tidlige symptomer var kvalme (selvsagt) som jeg sliter med enda, ømne bryst, mye mensmurringer (jeg var sikker på at jeg fikk monstermensen daglig) og at jeg måtte tisse konstant!

Hehe, ble ett langt innlegg ;)

Tvilling genet følger X kromosomet, så kan være fra begge;) Leste om det igår, ble så nysgjerrig så måtte sjekke det opp hehe!
Oi, da er jeg nok disponert for det jeg også! Har to "vanlige" svangerskap bak meg, så kanskje tvillingene kommer nå :-) Håper mest på en jeg da, men takler nok to også.

Sniker litt ;)

Gratulerer så mye...heldig du er :)
Jeg var også veeeldig trøtt da jeg var gravid med tvillingene...og kvalm hele dagene fra uke 7-13 ca...så gikk det over til hodepine i flere uker :(

Fritt for å ikke få tvillinger i alle fall :p

Jeg og sambo har tvillinger på alle 4 sidene, både eneggede og toeggede :oops:

Det sies at vis ein merker symptomene veldig tidlig kan det tyde på mer en en spire i magen ;) Jeg for min del har gått nå i ein uke å våre kvalm med oppkast, samt trøttheten tar meg på ettermiddagen :/ :D veldig oppblåst og masse lyskestrekk, kjenner det spess når eg er på jobb. ( jobber på barneskole,så er ganske så aktiv. ) samt 3 gangs fødene :D morfar hva enegged tvilling så kanskje kanskje :D

Tviler på at eg får tvillinger, ikkje har eg det i familien heller :)

Min far er tvilling med ei jente. :)

om 4 dager er det tid for UL da får jeg svar om det er 1 eller 2.
Jeg verker nederst i magen, føler jeg kjenner livmora vokser.
Har ikke kjendt det slik tidligere... blir 4 laaaange dager!!

Skummelt å tenke på at det kan være to! Er 5+6 og har allerede fått mage og strekkmerke! :-S Er daue trøtt hele dagen, mensenmurringer til de grader men heldigvis ikke kvalm (enda)...
Skjønner bare ikke at magen kan bli SÅ stor SÅ fort?!

Skummelt å tenke på at det kan være to! Er 5+6 og har allerede fått mage og strekkmerke! :-S Er daue trøtt hele dagen, mensenmurringer til de grader men heldigvis ikke kvalm (enda)...
Skjønner bare ikke at magen kan bli SÅ stor SÅ fort?!
Jeg har det helt likt deg, men er ikke like langt på vei. Hadde vært greit å vite om det var en eller to tidlig slik at en kan være forberett på det.

Back
Topp