Tvillinger

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Noen som mistenker at det kan være fler enn én i magen?

Alt for tidlig for meg å si no, men har 3 par tvillinger i familien, oldemor, mormor og tanter, så kan vell godt si at sjansen er der :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

spennende :)

Oi, spennende! Her er det bare en og kjenner det er helt greit :)

Spennende da :)
Kjekt med dobbel glede!

Var bare en spire hos meg, men vi har heller ingen tvillinger i familien :)

Broren min er hellig overbevist om at det er to spirer her. Gleder meg til å komme meg til legen å bekrefte/avkrefte det. Vi har også tvillinger i familien :)

Jeg har også mye tvillinger i familien, og vet godt at sjansen er der, men håper virkelig det bare er en!! Er 152 cm høy bare og kan IKKE se for meg at kroppen min skal bære fram tvillinger!!! :-p

Jeg har følelsen av at det er en spire :-) Noe annet kunne blitt vel hektisk, siden dette er tredje (og siste) mann :p

Mamma har alltid sagt til meg at jeg får tvillinger, siden ingen av brødrene mine har fått det enda, og vi har det annenhvert ledd i familien, sist hennes far (min morfar) som var tvilling. Føler ikke på det selv, og det er lenge til jeg evt. får vite det enda :)

Tvillinger er bare arvelig dersom det er toeggede på mors side. Jenter arver "egenskapen" med å slippe to (eller flere) egg av gangen.

Min mor er tvilling, men enegget, så det er ikke arvelig.
Etter det jeg har lest vet man ikke hvorfor det blir eneggede tvillinger (men man vet hvordan).

Her har vi tvillinger i begge familiene, men har bar e følelse på at det er 1 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ingen tvillinger i familien. Ønsker meg helst en om gangen, da det virker som det er en del mer arbeid med to...

Hvordan merket du på kroppen at du ventet to istedenfor en?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan Ikkje si at kroppen avslørte meg, er igjennom ivf og oppdaget det på ul i uke 8:)
Jeg har vært mye kvalm men er egentlig ingen spesielle ting som tilsier at jeg venter to")

Back
Topp