Tvillinger?

mammatil2skatter<3

Forelsket i forumet
Heisann :D jeg bare lurte på hvor tidlig en kan kjenne noe bevegelse hvis en er gravid med tvillinger? Tviler på jeg er det, men spør hvertfall for å høre :) er 2 gangs ;)

Kjenner det vel ikke tidligere selv om det er tvillinger? De må vel uansett bli store nok til å lage så kraftig bevegelse at du kan kjenne det? :)

Men jeg vet selvfølgelig ikke, bare tenkte høyt. :p

Du kan vel kjenne helt fra 12 uker siden du er andregangs :-) tror jeg at jeg har hørt. Men tror ikke det kjennes tidligere pga tvillinger, mer bevegelse kanskje?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ikke vet jeg, mener bare jeg har hørt det :-P tviler på det er tvillinger inni her, å det er garantert ikke bevegelser jeg kjenner, så lurer på om det kan være fantom spark? Jeg har ingen aning... Er sååå rart å bli skremt hver gang jeg kjenner det som føles ut som spark :P våknet en natt pga noe som dunket i magen.. Ja, jeg vet det er alt for tidlig, er bare veldig nysgjerrig på hva som skjer med meg :P

Tarmene kan jo ligge litt annerledes etter hvert, så bevegelser i tarmene kan kjennes annerledes enn vanlig, og man kan ha mer luft i magen som også kan kjennes som bevegelse. Eller fantomspark. :)

Æ trur itj d e mulig å kjenn nå liv så tidlig nei, t tross for tvillinger :) E nok tarmene som kjennes ekstra godt :)

Sniker fra februar2014. Jeg venter tvillinger og er andregangs, og kjente liv første gang i uke 16.

Så bra jeg ikke er alene :) er 3 mnd siden snupp ble født så :)
Er nok fantomspark då ja :-). Hadde det jeg også når storesøster var noen mnd.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

eg slite fortsatt med fsntomspark! so kan jo ve det? guten min va fødd okt-12..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

spesielle greier, ja ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har også masse fantomspark, vesla ble født i mars-12. Skvetter skikkelig for det kjennes ut dom skikkelige karatespark innenfra noen ganger:p

Eg kjente bevegelse i uke 12 med andre, uke 18 med første
Men bare en om gangen ;)

Back
Topp