Tvillinger!

Tusen takk alle!!! <3

Vi er veldig i sjokk både jeg og mannen...Har en sønn fra før på 2 år som vi fikk ved hjelp av prøverør, å legene sa at det var små sjansjer for at det skulle gå igjen, men vi fant ut at vi måtte jo prøve en runde til :)
Å jammen ble det ikke 2!!! <3 Så nå håper jeg bare at huleboerene min holder seg i magen til de er moden nok til å komme til verden!

WOW! gratulerer!
Jeg kjenner 3 som har blitt tvillingmammaer siste året!

Selv har mannen tvillinger i familien, og jeg håper IKKE vi har det, da dette er nr 3!

Jeg har bestandig hatt lyst på 3 barn, men legene var veldig negative å ville ikke gi oss noe forhåpninger om at vi i det hele tatt skulle bli klare å bli gravide, så da jeg ble på vei med storebror med hjelp av prøverør så turte jeg nesten ikke å tro det før magen var stor å han var begynt å røre på seg der inne <3 å nå er jeg gravid med 2 ved hjelp av prøverør :)
Er helt uvirkelig!

;) så spennende . gratulerer så mye. skal selv på ul til ons. og er kjempespent...

Gratulerer så masse!! Håper begge holder seg der, og vokser seg fine og sterke!!
Jeg hadde også 2, men bare en som har klart seg, så blir ekstra spennende å følge med deg!! :D gleder meg til oppdateringene dine fremmover!! :D LYKKE TIL!!:)

Tusen takk :D

Back
Topp