• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tvillinger???

solstreif

Glad i forumet
hei jenter. jeg tok clerblu test med uke indikator i dag bare for morroskyld, da jeg vet ca at jeg hadde eggløsning, 30,eller 31... men på den sto det 2-3 uker gravid(enda jeg holt den for kort tid i urinen) det ville si fosteret var 2-3 uker og jeg 4-5... men det er ikke mulig ut fra når jeg skal ha hatt eggløsning, ja eller fra jeg hadde mens sist.(førstedag var 17\10,).. men har tydelig mye hormoner da. kan det være to der inne??? eller kan sed celler overleve en menstrasjon og befrukte en tidliig eggløsning for nå skjønner jeg ikke no ut fra eggløsnings kalkulator og terminkalkulatoren her inne er jeg 3+6 på vei

Jeg har lest en plass at det faktisk er mulig at sterk orgasme kan gi eggløsning, selv under menstruasjonen... Såeh... Kan ikke stole helt på det der med eggløsning altså! Om man får mer hormoner dersom det er to eller flere, det aner jeg ikke

hei=)
har nesten lurt på det samme sjøl..takk for forskjellige teste, vanlig clearblue å en sånn a1, begge meget positive.
ifølge utrekninger å eggløsningskalkulator skulle det ha funnet sted mellom 23 å 26 okt, men jeg er også ifølge terminalkulator 4+5 på vei, så sjønner ikke noe jeg. har fått een del symtomer som jeg fikk i begynnelsen av forreige svangerskap(10 mnd siden)  som extreme humørsvingninger, det har jeg hatt i vertfall to uker, har fått mye kviser, det kom i samme tiden og underlivssopp, det kom igså for 2 3 uker siden. lurer på odet er folksomt der inne(mange tvillinger i familien) eller om jeg er lengre på vei enn det jeg tror...

så du er ikke alene=)

Men hvor lang syklus har du da?

har aldri testa hvor lang den er jeg....   så aner ikke rett å slett, har ikke legetime før den 29 nov, da skal jeg ha tidlig ul for å finne ut hvor langt vi er på vei.

Back
Topp