tvillinger...?

mrs secret

Blir kjent med forumet
begynner å lure på om jeg kan ha 2 inne i magen min..er så hinsides kvalm og dårlig ,HELE forbanna tiden :( var ikke slik sist,da var jeg ganske dårlig på kvelden men gikk bra) magen er kjempe oppblåst så jeg kan ikke gå med tilsittendes klær (sist fikk ikke jeg mage før i uke 20) har jo ikke mage enda for livmora er langt nede men ser ganske så gravid ut..blir spennende å se på ul i uke 11 men satser og håper på at det er 1 inni der ;)

oi oi!! så spennende :)
jeg kunne tenkt meg tvillinger, men vet at det vil bli travelt. men tenkt hvor herlig! :)

blir spenndende om du eller noen andre i februarforumet blir å¨få tvillinger :)

ja blir spennende å se hvem det blir,det kan gjerne bli noen andre enn meg som får den gleden ;) (vet man ikke kan tenke seg noe annet når man får tvillinger men akkurat nå passer det med bare 1)
ble spådd med jente første barn så med tvillinger. (jenta har jeg )

ja det kan godt hende. søskenbarnet til mannen min var kjempe kvalm og sliten, trøtt og fikk fort mage med nr. 2. så hun gikk på nettet og leste masse om at det kunen være tvillinger. så tok hun tidlig UL i uke 11 og da var det to små søte i magehuset :)

det kan jo være at du får tvillinger nå, men jeg var helt lik som du forteller her med min sønn, og han var bare en

har tenkt d samme sjøl...dette er nr 3

Med første var eg litt småkvalm i noen uker, men aldri spykvalm = gutt
Med andre var eg aldri uvel= jente

Denne gangen var eg kvalm lenge før positiv test, og spydd fra veke 5, spydde i beg. kver dag alt eg spiste, no er eg 8 uker og spyr kanskje 1 gang om dagen, men ligger på sofaen heeele dagen, er superkvalm og orker ingenting...har følelsen av bly i kroppen...

har tenkt d samme sjøl...dette er nr 3

Med første var eg litt småkvalm i noen uker, men aldri spykvalm = gutt
Med andre var eg aldri uvel= jente

Denne gangen var eg kvalm lenge før positiv test, og spydd fra veke 5, spydde i beg. kver dag alt eg spiste, no er eg 8 uker og spyr kanskje 1 gang om dagen, men ligger på sofaen heeele dagen, er superkvalm og orker ingenting...har følelsen av bly i kroppen...

Oi så morro for dere hvis det blir tvillinger :-D

Dette er mitt første barn, og bestemoren til samboeren spår tvillinger på oss!!!!
Det er mye tvillinger i familien til samboeren min, både på mor og mye på far siden..

Veldig rart, hvis bestmoren hans får rett! :o hehe

er bare 4+4, og merker ikke noen tegn til eksrem kvalme, enda.. MEN jeg blir sinnsykt oppblåst utover dagen når jeg får spist, og får en kul med en gang, slik at jeg må trekke inn magen (noe som er vanskelig) .. Har jeg på ettersittende gensere, ser man en tydelig liten kul.Er dette vanlig eller kanskje det er to små? hehe

Jeg er selv tvilling, og håper helst at jeg ikke får to samtidig... Mine foreldre har bare meg og min bror, ble mye med to små med kolikk, så de syns det holdt tipper jeg!
De syns det var en veldig kort og hektisk småbarnsperiode siden de bare hadde det en gang.

Vi har ikke noe særlig med tvillinger ellers i familien, så tror ikke det er så stor sjanse for at jeg er arvelig disponert... Det er jo bare to-eggede tvillinger som kan være arvelig, siden jenten da er disponert for å løse flere egg i hver syklus;) Så hvis samboeren din har mye tvillinger i familien betyr ikke det at det er større sjanse for at dere vil få tvillinger;) Men deres døtre kan arve den egenskapen...

må bare svare LØVEMAMMA29 :)  du skrev du var småkvalm men aldri spykvalm med gutten     og aldri uvel med jenta :) da kan jeg med min erfaring si at ifølge kjønnet trenger ikke det ha noe å si :P jeg spydde HVER dag fra uke 6-29 CA å fikk jente :P hehe.. håper veldi at jeg slipper det denne gangen! det var slitsomt! nå er jeg 6+6 og bare hatt noen få dager jeg har vært litt uvel... (HÅPER) :) lykke til iallefall..

ja da blir det spennede å se om det blir noen av oss som får tvillinger ..magen min er ihvertfall så mye større enn med første og det er vell vanlig å få mage tidligere men spira er jo kjempe liten (ca 1 cm) og livmora litt større enn en appelsin så det er vell mye luft å ting som blir pressa oppover.jeg må skjule meg med store gensera for hvis ikke så hadde alle skjønnt det for jeg har ikke noe særlig med mage fra før. er vell på samme stadie  iforhold til str på magen som jeg var når jeg var 5 mnd på vei med jenta.

jeg ble ikke dårlig før i uke 6 så det kan hende det kommer men håper du slipper unna :) vanlig at man er oppblåst i starten.

vi har ikke tvillinger i familien på noen sider så da må det være langt uti men en gang må dei vell komme :P  

vi har ikke tvillinger i familien på noen sider så da må det være langt uti men en gang må dei vell komme :P  

Back
Topp