tvillinger?

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
hmm blir spennende å se. folk rundt meg har begynt å se en kulpå magen alt. i tillegg sa legen at jeg hadde veldig sterke hcg prøver utifra hvorlangt jeg er på vei. noen som har tvillinger?

jeg leste en plass tidligere i dag, at ved tvillinger så ville magen vokse like fort som med en baby de første 12 ukene. for så og vokse fortere/større etter 12 uker.. kan hende det er feil.. vet ikke. hehe..
har dere tvillinger i familien? eller noe annet som kan tyde på at dere skal få tvillinger? :D!
spennende tid i vente da! Lykke til! :D 

Hvor høy var HCG verdiene dine? På hvilke dag? Er spent selv om jeg har to eller en. Fikk inn to egg denne gangen.

På dag 21 var hcg på 35000 og det sa legen var ganske høyt. Jeg får ikke igjen buksene lengre. De to andre svangerskapene har jeg kunne gått med alle de samme klærene hele svangerskapet.

Spennende!

Har ei på jobben som er gravid med tvillinger og hun hadde ganske stor mage 10 uker på vei:)

Så spennende da

Det blir spennende å følge med på!

Her er det garantert bare en, jeg har nok veldig lav hcg ennå. Og bra er det, for jeg ville ikke kunnet bære frem tvillinger. Men hadde jeg kunnet det skulle jeg veldig gjerne hatt to - synes det er så herlig med tvillinger!

Oi så spennende! Skal du inn på tidlig ul å sjekke?
Jeg har blitt spådd tvillinger denne gangenhehe, får nå se på det

Jeg tenker litt på det. Er over 35 år, over gjennomsnittlig høy og det er tvillinger i familien fra før. :angst:

jeg er liv redd for at jeg bærer tvillinger :P

Mannen har tvilling tanter og onkler... På min side har alle ledd tvillinger :P

Oldemor sine brødrer er tvillinger, besstemor er født tvilling. Mamma har tvilling brødre, jeg er født tvilling. Men min kjære bror ble bare noen dager... Holdt kunstig i livet fra vi bare vår noen timer...

Så her er det stor mulighet for 2 i magen :) Jeg mista jo tvillinger 2 mnd føre jeg ble gravid med Emilie. SÅ håper det var min sjangse for å få tvillinger :P

men er det 2 der, er de jo <3 velkommen 

Så spennende om noen har twins i magen :) Det hadde vært utrolig koselig med tvillinger, men her har vi ingen tvillinger i slekta. 

Det er nok et tvillingmamma eller to i januarklubben. Vi er jo ganske mange :)

Har vært på ultralyd i dag. Og må ærlig innrømme at jeg ble lettet når det kun var en. Skal på ny time om litt over en uke. For han kunne ikke finne hjerterytmen. Men hva kan man forvente. Det var kun 2 mm stort. Hehe

Så koselig med ul :) Jeg har fått beskjed om at de ser hjerteaktivitet fra uke 7, så du ser nok et lite hjerte banke neste gang. 

Back
Topp