Tvillinger?

Sjefsmamma

Elsker forumet
Hvem av oss blir tvilling-mammaen da tror dere? Noen som har ekstra sjanser for tvillinger?

Jeg brukte pergo for å bli gravid denne gangen (kort lutealfase) og da er det visst 10% større sjanse for tvillinger men føler nok på meg at det bare er en inni der :-P

Hvis jeg skal være helt ærlig, så håper jeg ikke jeg er en av de. Har tre fra før, så to små babyer til, på en gang ville skapt totalt kaos hos oss. Satser på EN velskapt baby jeg:)

Jeg har ikke noen større sjanse for tvillinger og håper jammen ikke det er det heller. Holder med fire i hus kjenner jeg ja :p

Er flere tvillinger i familien her! Så muligheten er der. Men krysser fingrene for at det kun er en velskapt baby<3

Er mange tvillinger i familien her, så jeg blir ikke overrasket om det er 2 vi får. Ei heller om det er jenter ;)

Æ blir ikke tvillingmamma, trur æ  :) Har ingen tvillinga i slekta eiller nå sånt,så tvile sterkt

Jeg har bare eneggede tvillinger i slekta mi, og det er vell ikke arvelig en gang?
Det er vell heller usannsynlig, men man vet aldri:)

Tror jeg må trekke pusten dypt ett par ganger om nr.tre blir til nr tre OG fire... Men ble litt skeptisk da jeg tok clearblue test med uke indikator da jeg var 4+3 og den lyste Gravid 3+.

Jeg leste at hvis jeg har gått på p-piller (hormonprev.) og blir gravid med en gang etter pilleslutt er det større sjanse for at det blir flerlinger......... og gjett hva - selvfølgelig ble jeg gravid på første forsøket :P Så jeg er litt ekstra spent, men håper det bare er èn øyenstein inni magen for denne gang iallfall :))

Så har vi et tvillingpar langt tilbake i familien (tidligere generasjoner), så det kan jo være mulig der også, men jeg tviler sterkt...

Jeg har blitt gravid ved ivf og satt inn to egg.
Så vi skal vist ha hele 25% sjanse for tvillingeremoticon
Skal på ultralyd 29.05 for å sjekke om det er en elle to huleboere i magen...
Etter å ha strevd i 3 år med å bli gravid spiller det ingen rolle om det kommer en eller to.
Er overlykkelig uansett....

kjempe spennende og kjekt for de som får tvillinger Har alltid hatt lyst på d.. Men ingen i familien er tvilling, så tror nok ikke det blir d her denne gangen heller

Jeg har ingen tvillinger i familien, så tror nok det bare befinner seg et nurk i magen. Og godt er det!

Lille Fie skrev:
Etter å ha strevd i 3 år med å bli gravid spiller det ingen rolle om det kommer en eller to.

Den ser jeg lett :-) Litt samme her igrunn, etter alt vi har vært gjennom for å prøve å få en lillebror eller søster så tar vi gjerne to på rappen selv om jeg visst jeg kunne velge sikkert hadde valgt en :-) men tar imot det jeg får med glede, 1-2 stk levende barn takk...det er det jeg ønsker meg mest i hele verden :-)

Har tatt 2 dobble pergo kurer  så er jo e mulighet, men tror nok det er bare en der inne :-)

Samboer har to tvillingpar i slekten.. Kanskje det blir meg? Testen slo ut tidlig, og den jeg tok hos legen var superpositiv bare 4+1, hun sa hun ikke trengte å ta øynene vekk i fra den før det kom opp.. MEN, jeg håper og tror at det bare er en... Viss ikke må vi til å flytte og styre på, og det kommer litt ubeleilig.. men jeg tar i mot det jeg får og er lykkelig med detemoticon

Lille Fie skrev:

Den forstår jeg veeldig godt! ;)

Back
Topp