Tvillinger

Jeg tror det er to apriljenter som venter tvillinger. Håper de ser tråden din og svarer snart :)

Blir spennende å se hvor mange tvillingpar det blir etter at alle har hatt ul:)

Ja, jeg også  Ønsker meg tvillinger, men en er bedre til å starte med akkurat nå, fordi alt er nytt for oss

Jeg venter tvillinger!:)
Vet det er ei til som skal ha, men mener hun skrev hun egentlig hadde termin i mai?
Jeg har termin 14 april, men de kommer nok i mars. Men holder meg her likevel.. :)

hei=) jeg venter tvillinger! =) vært på ultralyd i dag to jenter<3 terminen min er 14 april

ingerh90 skrev:
hei=) jeg venter tvillinger! =) vært på ultralyd i dag to jenter<3 terminen min er 14 april

Gratulerer! :) er du i sjokk eller hadde du en følelse? 14 april er min termin også :)

Lucasnathaniel skrev:
Ja, jeg synes det er så spennende med tvillinger :)

Jeg også :D

Gratulerer så masse til dere som venter tvillinger! 

Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!Tenk  tvillinger!

Gratulerer til dere begge som venter tvillinger.

Mine tvillinger blir tre år i morgen :)
Å være tvillingmor har sine utfordringer, men det er stort sett mest kos.

Lykke til :)

Monolit skrev:

Gratulerer med to treåringer i dag! :)
Jeg kan vel si jeg grugleder meg litt til den aller første tiden, da vi skal bli kjent med de og komme inn i en rutine som fungerer for alle. Men så når vi er vant til å ha to på en gang, så tror jeg det blir mye gøy! De har jo alltid hverandre tenker jeg.. :)

Blistex skrev:
Gratulerer så mye til dere som venter tvillinger!

Vi venter tvillinger ja, har termin i mai, men regner nok med at det blir aprilbarn;)
derfor henger jeg begge steder.

Ser ut som vi er 3 i allefall da (tror det er en til?)som har køyseng i magen;)

*aprilglede2* skrev:

Monolit skrev:

Gratulerer med to treåringer i dag! :)
Jeg kan vel si jeg grugleder meg litt til den aller første tiden, da vi skal bli kjent med de og komme inn i en rutine som fungerer for alle. Men så når vi er vant til å ha to på en gang, så tror jeg det blir mye gøy! De har jo alltid hverandre tenker jeg.. :)

Tusen takk. Det har vært full fart her...Spebarnstiden var en fryd for vår del, vi var ganske beinhard på rutiner fra dag en, også sov de i samme seng lenge. De leker ikke alltid pentsammen så det er myer å passe på selv om de har hverandre. Andre tv.foreldre sier dette blir bedre etter de blir 4, ikke vet jeg....

Jeg venter også tvillingerjenter i april! Har fått termin 9 April så de kommer vel kaansje i mars ;)

Back
Topp