tvillinger?

sølvi86ogTheaIrene

Forumet er livet
I dag tente jeg skulle høre etter hjertelyden siden jeg har vært på ferie og lurte på om alt var bra inne i magen :) Fant lyden med en gang,men jeg syntes jeg kunne høre 2 hjertelyder som gikk like fort,men ikke i samme tempo (vis dere skjønner hva jeg mener)?
Og i de siste dagen har jeg kjent bobling litt over alt på magen og den siste uken har magen kommet og hjertelyden fant jeg ca 3-4 cm under navlen (er kanskje vanlig det)?

Men vi var jo også på UL i uke 8 og så bare et foster,men hva tror dere? var det bare gjenklang jeg hørte? og jeg er egentli tvillin,men mamma mistet tvillingen min når hun var 4 månder på vei.

Kan jo godt være,spenende:) Når skal du på ul igjen?
Når eg var hos jm hørte hun hjerteslag på høyre side(140) og en på venstre side(136). Men var bare 1 bebis i magen min..

Skal på UL den 23 august,men skal til jordmor 15.aug så får nesten spørre henne om det.
Trengte ikke å flytte på dopleren for begge lydene var på samme plass

Spennende!! Når du er så tidlig på ul som du var, så er muligheten der for at det ene fosteret ligger bak det andre, og ikke synes. Men så de etter om det kunne være flere enn en der inne da, sist du var på ul?

samme til meg, synes jeg hører to lyder, men samme sted, pluss at magen har blitt sååå stor...

Husk at du også kan finne pulsen i navlesnoren med doppleren :-)

Back
Topp