Tvillinger?

*Mille* skrev:

Mars10+Feb12 skrev:

Ventejente85 skrev:

Mars10+Feb12 skrev:
jeg har hatt en veldig rar følelse av at det kanskje er 2 hos meg, men jeg tror det bare er fordi jeg har fått ganske stor mage på kort tid og legen mente da han kjente på mage og livmor at jeg enten var lengre på vei eller at det var 2 der (sagt som en spøk) samt at jeg har hatt så mange symptomer og i forrige svangerskap hadde jeg ingen  forutenom den voksende magen..
Men det er helt sikkert bare 1 der inne for det er ingen på min side av familien som har tvillinger. De rare følelsene har nok en naturlig forklaring ;)

Ikke stol for mye på familien! Har en vennine som nettopp fikk tvillinger, og de har INGEN i familien på noen sider! 

Herremin, ikke si det a'?!
Hehe..
tror det hadde blitt veldig livat og hektisk i huset om det skulle kommet  2 på en gang nå..
Nei, det er nok bare 1 sånn som sist...

Mener det at dersom det er toeggede tvillinger i nærmeste slekt, så kan dette være arvelig, da kvinnen slipper to egg. Og det er visstnok arvelig. Eneggede derimot mener jeg ikke er arvelig, men tilfeldig.

det stemmer det ja..

Fikk satt inn 2 egg, så sjansen er jo der!! Ønsker meg tvillinger jeg da, så hadde blitt superhappy. Da hadde vi sluppet ny prøverørsbehandling om noen år!!

Back
Topp