Tvillinger?

Isol

Elsker forumet
VIP
Statistikken sier jo at noen av oss her inne bærer på tvillinger. På Mai 2010 var det vel 9 tvillingpar som ble født, altså veldig mange.

Noen som vet at de bærer på tvillinger her inne? Eller som kanskje har en følelse på det? ;)

Jeg har ingen følelse på det Men man vet jo aldri..
Jeg håper virkelig ikke vi får tvillinger.. Det er jo koselig å sånn, men vi har ikke økonomi til det i det hele tatt.

Jeg tror nok ikke vi får tvillinger nei, men hadde ikke gjort meg noe! Har veldig lyst på tvillinger jeg! :D

Jeg hadde en følelse på at at det kunen være tvillinger men det viste seg kun å være bare 1:) Takk og lov for det

Jeg drømte en natt for et par uker siden at vi venter tvillinger  
Jeg ville nok bli superhappy og vettskremt hvis det viser seg å være det.

Jeg tror nok ikke at det er tvillinger her, men hadde ikke gjort meg noe om det var det.
Ikke har jeg mye symptomer, og testen var ikke sterk før jeg var 5 uker, så tviler på at det er tvillinger.

Vi har jo mye tvillinger i familien såååe..:p hehe!

Men jeg tror det bare er et lite gullfrø inni magen :)

Hadde egentlig ikke gjort meg noe med tvillinger, men nå har vi en liten en fra før, så da hadde det nok blitt ekstra slitsomt....

trur nok ikke det er det.. håper egentlig ikke det er det.. siden vesla bare er 2 år når mini kommer.. da hadde det blitt travelt. + at huset absolut ikke er stort nok for 2 bebiser til!
men vi må alikevel bygge på såå :P

jeg har jo egentlig lyst på 3 unger og samboeer`n bare 2.. så om det ble tvillinger for jo egentlig jeg viljen min :P  men en om gangen holder i masse hvis!

Ikke noe misstanke om tvillinger her nei. Hjelpes meg da hadde det blitt liv i heimen! Haha.. 

JA, jeg misstenker tvillinger her i gården...
Jeg hadde ikke noe stikkinger i magen forige svangerskap, men denne gangen...hver eneste dag , og bare jeg snur meg kjapt i senga må jeg ta en liten time out.
Så jeg tror jeg har slike stikkinger fordi livmora vokser raskt og at linimentene ikke henger helt med....så jeg er spent!

Jeg blir kjempe glad, men litt skremt hvis det er to der inne :)
Blir spennede å se til uka da jeg har lege time :)

Tror ikke det er 2 i magen min, håper det heller ikke. Det har vært mange i familien med tvillinger imagen,men alle unntatt 1 har mistet sent i svangerskapet. Om det bare er tilfeldig vet jeg ikke, men svært bekymret hadde jeg vært.

jeg har hatt en veldig rar følelse av at det kanskje er 2 hos meg, men jeg tror det bare er fordi jeg har fått ganske stor mage på kort tid og legen mente da han kjente på mage og livmor at jeg enten var lengre på vei eller at det var 2 der (sagt som en spøk) samt at jeg har hatt så mange symptomer og i forrige svangerskap hadde jeg ingen  forutenom den voksende magen..
Men det er helt sikkert bare 1 der inne for det er ingen på min side av familien som har tvillinger. De rare følelsene har nok en naturlig forklaring ;)

Mars10+Feb12 skrev:
jeg har hatt en veldig rar følelse av at det kanskje er 2 hos meg, men jeg tror det bare er fordi jeg har fått ganske stor mage på kort tid og legen mente da han kjente på mage og livmor at jeg enten var lengre på vei eller at det var 2 der (sagt som en spøk) samt at jeg har hatt så mange symptomer og i forrige svangerskap hadde jeg ingen  forutenom den voksende magen..
Men det er helt sikkert bare 1 der inne for det er ingen på min side av familien som har tvillinger. De rare følelsene har nok en naturlig forklaring ;)

Ikke stol for mye på familien! Har en vennine som nettopp fikk tvillinger, og de har INGEN i familien på noen sider! 

Ventejente85 skrev:

Mars10+Feb12 skrev:

Ikke stol for mye på familien! Har en vennine som nettopp fikk tvillinger, og de har INGEN i familien på noen sider! 

Herremin, ikke si det a'?!
Hehe..
tror det hadde blitt veldig livat og hektisk i huset om det skulle kommet  2 på en gang nå..
Nei, det er nok bare 1 sånn som sist...

Mars10+Feb12 skrev:

Ventejente85 skrev:

Mars10+Feb12 skrev:

Herremin, ikke si det a'?!
Hehe..
tror det hadde blitt veldig livat og hektisk i huset om det skulle kommet  2 på en gang nå..
Nei, det er nok bare 1 sånn som sist...

Mener det at dersom det er toeggede tvillinger i nærmeste slekt, så kan dette være arvelig, da kvinnen slipper to egg. Og det er visstnok arvelig. Eneggede derimot mener jeg ikke er arvelig, men tilfeldig.

Back
Topp