Tvillinger...

LaMore^

Glad i forumet
HeiHei:)

Idag har vi vært på ultralyd, og alt var bare fint med de 2 [:)]...
Vi skal ha tvillinger synes det er helt sykt jeg, kunne aldri tenke meg at vi skal ha tvillinger.. Vet ikke om jeg skal grine eller le...

Hadde liksom sett for meg at vi skulle få 1 baby første gangen vertfall,men den gangn ei[8D] haha

Men seff er vi glade, bare litt sjokka og trenger litt tid til å fordøye det[:D]

TakkTakk[:)] Gud, jeg vet ikke hva jeg skal si, selvfølgeli kjekt med tvillingermen trodde ikke jeg skulle få det første gangen[8D] 

Men det går nok bra, sambo er vertfall helt gira[:D][:D] 

Så artig. Tøft mens dem e små, men å så mye å glæde sæ til. Skulle gjerne vært i din situasjon. Men e nok bare en i den hær magen.[:D]

gratueler. Det blire garantert flott med to skal du se, selv om det kan virke litt skummelt med det første

Gratulerer så masse. 2 babyer det blir nok gøy det.

En liten stemme i bakhodet som sier "misunnelig!", mens en annen sier "slitsomt!"...[:D]
Gratulerer såååå mye, blir nok herlig med to små nurk som kan vokse opp sammen!

Like gøy og like slitsomt?[8D] Hehe,nei vi får se det positive i det..

Det er vertfall spesiellt[;)]

ORIGINAL: Minerva

En liten stemme i bakhodet som sier "misunnelig!", mens en annen sier "slitsomt!"...[:D]
Gratulerer såååå mye, blir nok herlig med to små nurk som kan vokse opp sammen!

Hehe.. ja skjønner deg godt[8D] tenkte liksom tanken tenk om der er 2 liksom det hadde no vært spennende, men holdt tanken på at der var kun 1, å nå er det helt rart å vite at her er 2 stk,men også litt deilig [:)]

Hehe

ORIGINAL: ~ savannah ~

Vil også ha tvillinger! To fluer i en smekk ;)

Tror det er en utfordring ja i starten, men de sier jo at når en får dem samstemt, så er det en "drøm" [:D]

Mannen min ville å ha tvillinga, tenke akkurat på samme måte.

ORIGINAL: MajaCec

Gratulerer så masse med de 2 små! [:)] [:)]
Godt å høre at alt sto bra til

Signerer[;)]

Gratulerer med tvillinger[:D] 
Jeg tror det er lettere å få tvillinger først, når du ikke har noen barn fra før..tenk så lett det da blir visst dere planlegger å få en til etterhvert[:D] 

Tanx så mye alle sammen[:)] Dagen i dag er ganske så rar,men har det gode humøret da vertfall[:D]

Jeg må bare spørre....Dere som venter tvillinger hadde dere overhode ingen anelse om det, ingen mistanke eller var ekstra syk, ekstra stor eller noe utenom det vanlige??? Jeg er blitt spådd tvillinger men jeg føler ingen ting på kroppen, ingen ting som er uten om det normale!!

ORIGINAL: ventejente

ORIGINAL: Linda76

Jeg må bare spørre....Dere som venter tvillinger hadde dere overhode ingen anelse om det, ingen mistanke eller var ekstra syk, ekstra stor eller noe utenom det vanlige??? Jeg er blitt spådd tvillinger men jeg føler ingen ting på kroppen, ingen ting som er uten om det normale!!

Jeg var og spådd det.. Så dro på Volvat for å sjekke i 12 uke.. Men der var bare en. Tror ikke på spådommer lenger! [;)]

Tror det ikke jeg heler, det er nok bare en.....men jeg lurer bare på om man merker det på noe vis hvis dert er to.....altså før UL!!

Nei jeg hadde ikke en eneste anelse[8D] bare at jeg var litt ekstra stor, ingen ekstra plager eller noe slikt.. Faren til mi far der er det tre tvillingpar så det måtte jo seff bare skje meg da men nå har det fått sunket inn vertfall[8D]

Teddy81, vi fikk ikke vite kjønnet fordi det var litt for tidli å si det.. men vi er ikke sikkert at vi vil vite det faktisk[8D]

ORIGINAL: ¤Kamomilla¤

Gratulerer så mye!
Vi skal også ha tvillinger, det er kjempespennende!!
Lykke til videre!

TakkTakk:) Ja det er spennende, å dere har termin bare 5 dager før meg[8D]

æ va litt sånn "småbekymra" førr at d kansje kunne være tvillinga.. han pappa e tvilling. han har en tvillingbror. har nokka søskenbarn som har fådd tvillinga, d e flere tvillingpar på barnefarn si sia (både på mora å farn si sia) å de 2 minste søskenan mine e tvillinga. (dem som e i signaturn min)[:D]

men ho mamma snakka  nokka om at man arva d fra den ene sia... alså typen min kunne ikkje gjøre sånn at æ får tvillinga pga at d e tvillinga i si slekt, men han kan gjøre sånn at vårs onge kan få tvillinga vest dokker sjønne..

vet ikkje helt om æ sjønte mæsjøl der[:D] men æ har no væffal bare en[:D]

ORIGINAL: Linda76

Jeg har trodd egentlig hele tiden at jeg skulla ha tvillinger, i å med at livmora var så langt over navelen så tidlig...+at jeg var kjempedårlig på morgenen...men så hadde søstra mi akkurat fått tvillinger, så jeg trodde liksom ikke at jeg skulle få det også. Men tanken lå dær..bakerst i hodet hele tiden...så jeg fikk ikke kjempesjokk da jordmora sa at det var to stykker[:D]

Noen familier har bare flere flerbarnsfødsler enn andre!
Lillesøsteren til venninnen min ble gravid i midten av 20-årene, da hun var student. Greit nok, sa de, dette greier vi. Så var det trillinger... [8D]
LITT mer slit enn planlagt, kan du si!

Vet ikke hvordan det er med eneggede tvillinger, men toeggede avhenger jo av mors evne til å få mer enn ett egg ved eggløsning/ha eggløsninger så tett innpå hverandre at begge egg rekker å bli befruktet omtrent samtidig.
Ved eneggede tvillinger er det jo det befruktede egget som av en eller annen grunn deler seg, og det skulle jo kunne komme fra far, kan man tenke seg.
Så de om dere har en eller to fostersekker/morkaker, jenter?

Back
Topp