tvillinger

sjanetta

Gift med forumet
noen med misstanke om å gå å bære på flere en en inni magen? er vel en sjangs for at noen av oss blir tvilling mamma [:D]

Niks, det har jeg heldigvis ikke trua på. Ingen tvillinger i slekta, så sjansene for at det skjer er minimale[:)]

av og til får jeg en følelse av at det er tvillinger, men det tror jeg er for min mor er tvilling, min morfars bror er tvilling, søskenbarnet til mamma har tvillinger, og bestefar min er tvilling. så det er ganske mange tvillinger i slketa på begge sider. å siden vi har 2 barn fra før, håper jeg bare det er 1 barn nå... blir spennende å se på ul.

Ikke to her nei. Da hadde vel magen vært endel større nå tror jeg. Egentlig greit med en i gangen[;)]

nei, det tviler jeg sterkt på!men hadde vært gøy[;)]

Heh, har en død og en levende tvilling i magen:(..... Kjempe glad for den levende, men tenker altfor mye på den døde:(

Nei, jeg må ærlig inrømme at jeg håper det er bare en inni der! [:D] 
Det er vel bare toeggede tvillinger som som er arvelig da, og kun hos dama, spiller ingen rolle om det ligger i mannens familie! Eneggede tvillinger er bare tilfeldigheter! [:)]

Tenker jo selvsagt på det, magen er ganske så svær på kveldene(mest luft selvsagt), men er vel bare noe man tror.. Var jo ikke 100 % sikker før ul sist gang heller, men er jo som oftest bare en hos de fleste!
Selv om det ganske sikkert kommer til å være en tvillingmamma eller to her tipper jeg[:)]

Om det er tvillinger i magen min blir jeg VELDIG overraska og tatt på senga!
Er tvilling selv, så sjansen for at jeg får det er ikke særlig stor.[;)]

Jeg har helt angst for å få tvillinger.. totalt angst. Heldigvis ingen tvillinger på min side, men mange på mannen sin side så ble veldig letta over å høre at det kun er arvelig fra mors side.'

Men vi kommer vel garantert til å være noen tvillingforeldre her i marsgruppa ville jeg tro. Statistisk sett skal vi ialleflal være det. og syns å huske at det er noen som hadde litt tanker om to i magen alt;) detta blir spennende å se!!!

i sambo sin familie er det mange toeggede tvillinger å trillinger.men der kommer d hele tiden fra farsiden!så tror ikke d helt stemmer dette med kun mor side.for hos dem går d fra far sidene oppover visst dere skjønner hehe...

har bare hatt mareritt om tvillinger hehe..
drømmer om det ofte .
men har ikke så ofte vært sanndrømt da.[8D]
men er tvillinger på min side av familien ..
sååå man vet jo aldri..
men hadde det vært to inni der hadde jeg vært veldig overrasket..[8D]

Må innrømme at tanken har streifet meg, men veit ikkje om da e fordi eg e livredd for at da skal ver 2 der eller om da e fordi magefølelsen seie 2...

Håper virkelig det berre er 1..
Det er jo mest fordi at vi skulle jo ikkje ha fleire enn 2 og nå komme den 3. Da e greit nok men hadde da vert 3. og 4. då hadde eg dødd trur eg..[&:]

hadde en aning før jeg skulle til gynekolog siden sambo har tvilling i familien sin, men da jeg fikk se fosteret, så var d bare en[:D]

Her er det bekreftet at det bare er en :)

ORIGINAL: pusia666

ORIGINAL: Vibeke83

Inne og sniker fra oktober 2010[8D]
Men jeg har hørt at vist man er tvilling selv så er sjansen veeeeldig stor for at du får tvillinger selv[;)]

ja trodde også det men[8D][8D]

selv synes jeg.det hadde vært skummelt.med.flere en en i magen, men for all.del, jeg tar imot de miraklene jeg kan [:)]

ORIGINAL: *woops*

Nei, jeg må ærlig inrømme at jeg håper det er bare en inni der! [:D] 
Det er vel bare toeggede tvillinger som som er arvelig da, og kun hos dama, spiller ingen rolle om det ligger i mannens familie! Eneggede tvillinger er bare tilfeldigheter! [:)]

hehe mamman min er toegget tvilling, så det med arvelighet har jeg hørt også. [:)] 
Jaja, skjer det så kan det godt skje nå første gangen, og ikke lenger ut i rekkene..........! [;)]

ORIGINAL: sjanetta

Men jeg har hørt at vist man er tvilling selv så er sjansen veeeeldig stor for at du får tvillinger selv[;)]

selv synes jeg.det hadde vært skummelt.med.flere en en i magen, men for all.del, jeg tar imot de miraklene jeg kan [:)]

Nei, nei! Nå må dere slutte å røre her, tøysejenter!![8D]
Jeg er bombesikker på at MINE barn har stor sjanse for å få tvillinger - det hopper over ett ledd!!
(Herregud, dette må jeg sjekke nøyere - nå fikk jeg litt småangst, haha!)

Jeg er bombesikker på at MINE barn har stor sjanse for å få tvillinger - det hopper over ett ledd!!

ja det stemmer vel kanskje. he he. ikke meningsløs.å skremme [:D]

ja det stemmer vel kanskje. he he. ikke meningsløs.å skremme [:D]

Hehe! Vi får se om sånn ca 10 ukers tid på ul da. [8D]
Men OM det viser seg at det er 2 inni der, får jeg hvertfall tid på å forberede meg. Stakkars mammaen min visste ikke at det var 2 før tvillingsøster var ute, og legen konstaterte at det var en til inni der![8D]

Back
Topp