tvillinger

oi får du tvillinger??? wow[:D][:D][:D] det blir nok hektisk når jeg ser hvor små de andre to er, men herlighet så koselig. Gratulerer så masse!!!

her er det nok bare en[:)]

Jeg HÅPER det bare er en... Men skal huske å si fra om det viser seg å være flere! [:D] Gratulerer med 2 små i magen!

ORIGINAL: SistemannIMagen

oi får du tvillinger??? wow[:D][:D][:D] det blir nok hektisk når jeg ser hvor små de andre to er, men herlighet så koselig. Gratulerer så masse!!!

her er det nok bare en[:)]

ja blir nok en hektisk hverdag på oss, med 4 små [:)] håper dem kan leke sammen og ha stor glede av hverandre.
Mads har gitt klar beskjed han vil ha lillebror denne gang[8D] så gleder meg til å få vite hva som skjuler seg inni magen

ORIGINAL: mettemor!

Jeg HÅPER det bare er en... Men skal huske å si fra om det viser seg å være flere! [:D] Gratulerer med 2 små i magen!

takk for det [:)] ja du må huske å si i fra [8D]

ORIGINAL: delfinen

noen andre her som venter tvillinger?

bare lurer på en liten ting[:D] hvordan er historikken deres med tvillinger? jeg har ingen på min side, men min kjære har mange tvillingpar i familien sin..men han er ikke tvilling!=) veit du noe om dette?=)[:D]

ORIGINAL: Frk.Maja

ORIGINAL: delfinen

noen andre her som venter tvillinger?

bare lurer på en liten ting[:D] hvordan er historikken deres med tvillinger? jeg har ingen på min side, men min kjære har mange tvillingpar i familien sin..men han er ikke tvilling!=) veit du noe om dette?=)[:D]

her er det faktisk ikke tvillinger på min side eller sambo sin side som vi vett om hvertfall.

Gratulerer med tvillinger! Her vet vi ikke om det er en eller flere, har ikke vert på UL enda...

ÅÅÅh! så heldig du er!! ønsket meg det, men var på ul i dag og det var bare en men det er jo bra det også :) hehe. hvordan fikk dere til det? vi har tvillinger i familien min til og med...hmmm..Gratulerer hvertfall! Så spennende!

Gratulerer så masse med tvillinger [:D] her er det ikke tvillinger på min siden, men det er på mannen sin. skal på ultralyd tirsdag neste uke, så vi får se da hva som popper opp på skjermen [;)]

Hei Delfinen!!

Gratulerer! Der får en flott herlig, men ganske travel tid. Jeg selv har fire flotte ungdommer, hvorav yngste er tvillinger på 14 år. Det har gått veldig bra. Men nå er jeg gravid 10 uker på vei, så vi venter en attpåklatt :-).

Vi kjøpte angel sounds nylig for å kunne høre hjertelyd. Jeg er litt forvirret. For jeg kan høre hjertebank 2-3 forskjellige steder i magen. Så da begynner jeg å fundere om vi venter tvillinger igjen????..... Har du kanskje vært borti dette også?

Vet ikke ennå, men tror vel det bare er en der [;)] 

Åh så gøy! Gratulerer [:)]

Jeg vet ikke om det er en eller to.. Men jeg testet tidlig pos (3+1) og har tvillinger på begge sider så det blir spennende å se da vi skal på ul.. [:D] Jeg skal ihvertfall si fra.. fint å ha kontakt med andre som venter tvillinger..

Men kan jeg spørre om hvor tidlig du testet pos? og hva slags symptomer du har hatt til nå.. Siden du har fått en før, er det noe forskjell på svangerskapene??

Gratulerer så mye!!! wow - tenk tvillinger:)

Jeg har vært veldig dårlig, og hatt mistanke om at det kan være to. Men håper enda på en.
Noen av dere som vet når man kan ta sånn vanlig ultralyd- utvendig???? og evnt når man kan se om det er to der inne??? :)

Back
Topp