Tvillinger/trillinger?

nicoline mamma

Blir kjent med forumet
Andre som venter tvillinger/trillinger? Vært på andre ultralyd og der var d tre reker, tenk 3 stk. Litt i sjokk ja. Vi tenkte d kunne bli tvillinger, men trillinger? Ene var litt usikker om ville overleve så skal tilbake igjen om to uker.
 
Åh, så spennende! Gratulerer så mye :)
Jeg har ikke vært på UL enda, men regner med at det bare er en inni magen min.
 
Det må ha vært litt av ett sjokk :) men så utrolig spennende :) gratulerer
 
Wow!! ;) Da tror jeg mannen min hadde gått rett i gølvet... hehe... her er d bare en. 
 
Her er det nok bare enn ;) men får ikke vite det før ordinær ul :/
 
har ikke vært på noe UL enda, men håper det bare er en.. vi har mange tvillinger osv i familien, så føler meg litt utsatt, og blir litt stressa/nærvøs når alle tuller med at jeg venter sikkert tvillinger :p
 
Gratulerer! :) Sprøtt å tenke på at det er tre! Må ha vært litt av et sjokk ja.

Jeg er spent på om det er en eller to, men får ikke vite det før ordinær ul. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde to eggløsninger denne syklusen, men er jo ikke sikkert begge eggene ble befrukta.. :)
Eneste jeg har fått sjekka er hcg nivået, og det var 138 000 når jeg var 8 og en halv uke på vei. Det mangler ihvertfall ikke på hormoner.
 
Ååå så spennende.. 3 stk er jo bare helt fantastisk.. Krysser fingre for at alt går bra med dem:)) jeg selv venter bare 1.. Men bar veldig spent på om det var 2 siden jeg har gått på hormoner en stund..:))
 
Oii!! Gratulerer! :D Så utrolig spennende!
Her er det nok bare 1. Kunne bare se en på ul ihvertfall når jeg var 6+5.
Kunne de ikke se at det var flere når du var på ul tidligere? :)
Men igjen, GRATULERER masse :D Du har virkelig en spennende tid foran deg :))
 
Han så to på ultralyden når eg var 4+2. Og no e eg bare 6+3, og han så tre:) hjertene banket, lykke. Skal tilbake om to uker, håper ikkje han finner fler :p
 
Så utrolig spennende :)
Var hos legen forje uke, men venter fortsatt på å få beskjed om når jeg får UL, men har en følelse av at det bare er en... Men koselig med flere også da :D
 
OI! gratulerer :D
Trippelt så mye kjærlighet det ;)
 
"å hjelpe meg" tre spirer inni magen din. WOW..... trur jeg har gått i bakken ja..
GRATULERER, OG HÅPER DET GÅR BRA MED ALLE TRE <3

samboern min sier at jeg har to inni dær.. og jeg håper at det er 1. hehe.
han tru det er to, siden vi har det på begge sidene av fam. og vi er det "neste ledde": og ingen av søskene vårres har fått.

men er det to, så er di velkommen
 
Her er det bare en :) Hadde det vært 3 hadde jeg besvimt!

Men masse lykke til, så spennende! :D
 
Bare en denne gangen, men jeg har tvillinger på 15 mnd fra før. Så vet litt om flerling-svangerskap også ja. Masse jobb og MASSE KOS!! Lykke til fremover!
 
Ååj :D Gratulerer så mye :D Har tvillinger fra før :) Er fantastisk :) Litt travelt i begynnelsen, men roer seg etter hvert :) Venter nr. 3 nå :) Hvor langt er du på vei? Og når fant du ut at det var flere? Jeg var ikke på tidlig ultralyd med tvillingene så fant det ikke ut før i uke 19, hadde nesten ikke mage heller :P  Er gravid igjen, men er bare 1:P Ut ifra det de så på ultralyden isåfall :) Nok med en denne gangen :P
 
Gratulerer så mye!! :D Så utrolig koselig da. Blir nok veldig slitsomt i starten, men går nok mye lettere når dere får rutine på alt:) Håper alle tre klarer seg! Selv tror jeg at jeg hadde gått i bakken:p blir spøkt mye med det her. Siden det er mye tvillinger i familie. Men jeg må ærlig innrømme at jeg håper på bare en;) 2barn tilsammen er nok for oss;)
 
Gratulerer med tre små i magen!!
Hadde det vært meg, hadde vi nok begge fått panikk...
Er jo et eget forum her inne for de som har eller venter tvillinger/flerlinger... Kanskje du finner noen som er eller har vært i samme situasjon der inne....?
 
Back
Topp