Skjønner det! Dere blir nok to fine mammaer [emoji173]Ja, det er veldig uvirkelig og vanskelig å ta inn over seg! Men vi gleder oss masse!! [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det! Dere blir nok to fine mammaer [emoji173]Ja, det er veldig uvirkelig og vanskelig å ta inn over seg! Men vi gleder oss masse!! [emoji173]
Tusen takk altså!! [emoji173]Skjønner det! Dere blir nok to fine mammaer [emoji173]
Var lenge siden jeg hadde titta innom denne tråden nå merka jeg Har nå kommer meg til uke 31 og begynner å bli utålmodig
Var lenge siden jeg hadde titta innom denne tråden nå merka jeg Har nå kommer meg til uke 31 og begynner å bli utålmodig
Ja JM var veldig fornøyd når jeg var over uke 30 ihvertfall Kan egentlig ikke klage på formen, eneste er at jeg føler jeg er i overgangsalderen hetetokter hele tiden og mye svimmel/kvalm "anfall" som går over etter 10 min. Men bekkenet er ikke så galt og magen er ikke sååå stor Dere da?
Ja JM var veldig fornøyd når jeg var over uke 30 ihvertfall Kan egentlig ikke klage på formen, eneste er at jeg føler jeg er i overgangsalderen hetetokter hele tiden og mye svimmel/kvalm "anfall" som går over etter 10 min. Men bekkenet er ikke så galt og magen er ikke sååå stor Dere da?
Vi venter eneggede jenter.
Ikke noen voldsomme hetetokter her enda, heldigvis forholdsvis kjølig på vestlandet, hehe. Men magen begynner å bli stor.... Kjøpte oss "ny bil" her i uka, Volvo stasjonsvogn, hehe, men har drevet i flere dager nå å prøve å stille inn setet ideelt, men magen tar nesten oppi rattet uansett hvordan jeg vrir og vender på det.... 123 i omkrets, og ligger på 95% symfysemål eller hva nå det heter, dvs, hadde jeg hatt en så er jeg i uke 40 nå, hehehe.
Er det forresten noen her som bruker sånn sikkerhetsbelte for gravide?
Ikke noen voldsomme hetetokter her enda, heldigvis forholdsvis kjølig på vestlandet, hehe. Men magen begynner å bli stor.... Kjøpte oss "ny bil" her i uka, Volvo stasjonsvogn, hehe, men har drevet i flere dager nå å prøve å stille inn setet ideelt, men magen tar nesten oppi rattet uansett hvordan jeg vrir og vender på det.... 123 i omkrets, og ligger på 95% symfysemål eller hva nå det heter, dvs, hadde jeg hatt en så er jeg i uke 40 nå, hehehe.
Er det forresten noen her som bruker sånn sikkerhetsbelte for gravide?
Helt fascinerende å tenke på at vi skal fortsette å vokse mange uker til, skjønner liksom ikke helt at det skal gå rent fysisk, hehe.
Jeg bruker sånn man sitter på, som man knepper over beltet som går over hoftene, tør liksom ikke annet...har måttet justere til mer liggende sete for å i det hele tatt få puste. Jentene digger ikke når jeg kjører bil, blir helt ville inni der-blir uansett ingen langturer på meg, haha.
Hvilken uke er du i?
En liten oppdatering fra oss: lørdag 10.juni (uke 33+1, etter tidlig vannavgang i uke 31+4) kl 05.06 og kl 05.07 kom Saga Irja og Felix Carleton til verden med sine 1715 gram og 1850 gram. [emoji173] alt står bra til med hele familien, trenger bare en 3-4 uker på nyfødtintensiven, men sterke og friske begge to [emoji173][emoji7]
Kan være greit å ha en ekstra mobillader og noen truser i veska hvertfall, i tilfelle man plutselig må legges inn Kommer vanligvis veldig brått på hvis du skulle skje.Næmmen, så hyggelig!!! Gratulera så masse!! Har virkelig begynnt nedtelling jeg også nå... driver å vurderer å pakke denne berømte fødebaggen, hehe, men syns det er litt tidlig ennå. (uke 29 nå)