Treg til å svare - sorry! Så hyggelig at du tar del av dette også da :-D Formen har vært veldig bra egentlig. Tror jeg har vært heldig, ikke vært kvalm i det hele tatt, bortsett fra litt sure oppstøt som har ført til at jeg har kasta opp litt på kvelden, men kan nesten telle det på ti fingre for å sei det sånn...
Er veldig trøtt da, og nå begynner jeg å kjenne at jeg blir veldig sliten - spesielt hvis det er en travel dag. Blir enormt trøtt etter at jeg har spist, om det er frokost eller middag , så har det ingenting å si - så i helgene sover jeg gjerne frokost, hehehe, i uka sover jeg middag. Magen vokser jo, og begynner å stramme seg til, har hele veien hatt litt "voksesmerter" men dette er visstnok helt naturlig så bryr meg ikke så mye om det. Men i dag kjente jeg at det faktisk verket i underlivet når jeg gikk opp trappene på jobb. Jobber 100% - som lærer på vgs, så antar jeg nok kommer til å trappe litt ned etter påske, før det er det full fart, så mye som må gjøres i tilfelle jeg blir dårlig, hehehe.
Har ellers ikke begynnt så mye planlegging.. Har dere? Har fått vogn i hus, det er vell det eneste konkrete vi har gjort... og ryddet unna på det som blir barnerommet, håper å få begynnt å fikse litt opp der i påsken. Har sett noen utrolig fine fototapeter - sikle sikle - men greit å vite hvilke kjønn det er før jeg kaster meg over det. OG det får jeg forhåpentligvis vite til OUL neste fredag!