Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ser det er flere som venter tvillinger her Bare lurer på hvilken vogn dere tenker på å kjøpe?
Eg vurderer Emmaljunga Doble Viking 735 eller Bugaboo Donkey fordi på disse vognene kan eg ha sittedelen på sportsdelen mot meg. Ellers er eg litt opptatt av at den ikke skal være for breid eller for tung.
Hvilke kriterier er viktige for dere i en tvillingvogn?
Vi har nesten ikke sett på vogner ennå, og har ennå ikke vært i noen butikker som selger Emmaljunga (må man i noen spesielle butikker for å finne de vognene?). Har så vidt vært innom og sett på Bugaboo Donkey, og synes den ser veldig fin ut Liker at sportsdelen kan være vendt begge veier, at framhjulene er store, at det er mulig å låse framhjulene, at den er enkel å legge sammen, og at man kan gjøre den mindre og bruke den til ett barn. Synes det siste er veldig greit da man kanskje av og til bare har med seg ett barn, eller man kanskje skal ha et barn til om noen år
Tar gjerne i mot tips eller synspunkter på andre tvillingvogner!
Vi har sett litt på forskjellige vogner, men bare på nett foreløpig. To som virker aktuelle for oss er Mountain buggy duet og TFK twinner twist. Vi bor ikke i by, så trenger ei vogn som tåler litt grovt underlag og på bilder synes jeg at disse to virker stabile nok mtp hjul til å takle det. Det postitive med TFK er at den har handbremser og vi bor i et boligfelt med masse bakker, så det hadde vært ganske så greit å ha når man skal ned alle sammen
Bogaboo Donkey har jeg bare tittet litt på og føler kanskje for vår del at den ser litt spinkel ut og er mer til bybruk. Men muligens jeg tar feil. Har som sagt bare sett på alle disse på nett til nå
Barnevognservice i sentrum og på Gullgruven selger Emmaljunga. Du får og kjøpt Emmaljunga på Biteringen på Midttun.
Liker godt Bugaboo Donkey, einaste eg synst kanskje det er litt lite demping. Derfor eg også vurdera Emmaljunga Doble Viking, men denne har eg kun sett på nett. Synst det er veldig vanskelig, men man må vel bare gå inn i de forskjellige butikkene å prøve de. Godt vi enda har god tid