Tvillinger, jente eller gutt?

Elea

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Noen som har fått følelsen av at det kan være to inni magen?
Tror du det er én, og tror du det er jente eller gutt?

I mine tidligere termingrupper hadde vi alltid en "magefølelse-tråd", som var kjempemorsom å hente opp igjen når alle hadde vært på OUL og alle hadde født:) Gjennomsnittet av rett magefølelse lå på ca 75%.

Hva sier magefølelsen din nå, i starten av svangerskapet?

Magefølelsen sier at det er ei jente, og kun ei :P

Jeg føler også at det er jente, men har innimellom følelsen av at det er to:eek:

Magefølelsen sier 1.. Men ikke noe på kjønn ennå :)

Hm... fikk tidlig positiv test og har allerede en del symptomer... Men jeg tror det er 1 spire, og kjønn... tror det er jente, men har ingen ønsker annet enn en frisk baby; jente eller gutt. :love017 Samboer tror det er gutt! :Heartblue Er spent å se hvem som har rett magefølelse etterhvert.

Har dere lyst å vite kjønn før fødsel eller bli overrasket? Selv har jeg alltid hatt lyst å bli overrasket ved fødsel, men av praktiske grunner er det kanskje lurt å vite før. Men man kan jo alltid kjøpe inn alt av klær og ting i nøytrale farger og mønster.

Jeg føler også at det er jente, men har innimellom følelsen av at det er to:eek:

Så spennende :D Jeg har alltid ønsket meg tvillinger, men tror ikke det ligger i kortene for meg :P

Tror jeg har ei jente i magen (og kun én) :happy:

Hm... fikk tidlig positiv test og har allerede en del symptomer... Men jeg tror det er 1 spire, og kjønn... tror det er jente, men har ingen ønsker annet enn en frisk baby; jente eller gutt. :love017 Samboer tror det er gutt! :Heartblue Er spent å se hvem som har rett magefølelse etterhvert.

Har dere lyst å vite kjønn før fødsel eller bli overrasket? Selv har jeg alltid hatt lyst å bli overrasket ved fødsel, men av praktiske grunner er det kanskje lurt å vite før. Men man kan jo alltid kjøpe inn alt av klær og ting i nøytrale farger og mønster.
Vi har ønsket å få vite begge gangene, og vil nok vite det denne gangen også:)
Så spennende :D Jeg har alltid ønsket meg tvillinger, men tror ikke det ligger i kortene for meg :p
Tror mannen kommer til å besvime om det dukker opp 2 på skjermen:knegg:
Har hatt sterke symptomer veldig tidlig, er bare 4+2 i dag,så kan være derfor jeg innimellom føler på at det er to:scratch

Vi har ønsket å få vite begge gangene, og vil nok vite det denne gangen også:)
Tror mannen kommer til å besvime om det dukker opp 2 på skjermen:knegg:
Har hatt sterke symptomer veldig tidlig, er bare 4+2 i dag,så kan være derfor jeg innimellom føler på at det er to:scratch

Syns alltid det er minimum ei som får tvillinger i alle termingrupper. Så kanskje det er deg i denne da :D

Magefølelsen min sier at det er en spire og gutt denne gangen. Men hadde også en magefølelse på gutt da lillesøster kom. Så helt umulig for meg å forutse! :hilarious:
Vi vil gjerne vite kjønnet før, har ikke klart å vente tidligere, og klarer det nok ikke nå heller :rolleyes:

Syns alltid det er minimum ei som får tvillinger i alle termingrupper. Så kanskje det er deg i denne da :D
Ja, ikke sant:) Vi hadde 3 tvillingpar i termingruppen og til og med på samme sykehus sist jeg var gravid:knegg:

Ja, ikke sant:) Vi hadde 3 tvillingpar i termingruppen og til og med på samme sykehus sist jeg var gravid:knegg:

Oi, må ha vært noe i vannet der :hilarious:
Skulle gjerne hatt tvillinger som sagt, men nå som det er nr 3 og siste er det egentlig veldig greit om det kun er en spire :P

Magefølelsen min sier at det er en spire og gutt denne gangen. Men hadde også en magefølelse på gutt da lillesøster kom. Så helt umulig for meg å forutse! :hilarious:
Vi vil gjerne vite kjønnet før, har ikke klart å vente tidligere, og klarer det nok ikke nå heller :rolleyes:

Hehe samme her. Jeg har følt jente hver gang og har fått en av hver :P Har egentlig alltid følt at jeg kom til å bare få jenter, så er vel helt på villspor :P

Har 3 gutter og 1 jente og har jentefølelse nå,og håper virkelig ikke jeg får tvillinger :woot:evig nokk me alle di jeg nå får xsmile9

Jeg har en følelse på gutt, har ei frøken fra før! Har litt lyst å ikke vite, men har ikke fått med mannen på det enda :hilarious:

Har ganske sterke streker tidlig, så en tanke om tvillinger surrer baki der. Tror imidlertid det bare er at jeg produserer mye HCG denne ganga :) men blir veldig spennende å se!

Har sterk følelse på at det er gutt jeg får, mens samboer er ganske sikker på atdet er jente. Tror nok det bare er en spire i denne magen, men samboer har tvillinger i familien :dummy::dummy: Blir uansett veldig spennende å se

Jeg håper ikke det er tvillinger, så velger å tro at det kun er 1 inni der:p jeg har gutter fra før, og når jeg var liten spøkte alltid familien med at jeg kom til å få tre gutter når jeg ble voksen o_O fordi jeg selv er så jentetexsmile9 så jeg tror jeg får denne tredje gutten nå.. ettersom at vi hadde sex hver dag og, å blir så fort gravid tror jeg guttevømmerene Hannes bare svømmer avsted med hånden først :p

Eneste som skiller seg ut fra guttesvangersksapene er at jeg har fått masse nupper og kviser.. aldri hatt så mye i hele mitt liv.. er en lite kviseste person til vanlig :joyful:

Last edited:
Jeg tror det er en gutt der inne, lite kvalme som med første som var gutt, med jenta mi var jeg så kvalm, trodde det ble ei jente og hadde navn klart og alt, og ut kom ei lita jente. Denne gangen ønsker jeg å vite kjønnet på UL ❤️

Back
Topp