Tvillinger/flerlinger

frulie94

Flørter med forumet
Noen som har tvillinger fra tidligere eller har på følelsen av at det gjemmer seg mer enn bare en i magen dette svangerskapet? :)

Har hatt litt på følelsen at det kan være mer enn en, mest grunnet tidlig sterke graviditetstester og raskt voksende mage. Men det kan selvfølgelig være bare innbilning :) Skal på tul på tirsdag når jeg er 6+3 så det blir spennende :D

Jeg har satt inn 2 egg denne runden, så er skikkelig spent på hva som gjemmer seg der inne❤️ mest forberedt på at det bare er en:) men hadde ganske sterke tester selv.. Har du bilder av dine du vil dele?

Har en følelse jeg også om at det kan være to, har hatt den siden positiv test. Testa positivt 8dpo og positiv digital 9dpo; jeg tester aldri positivt så tidlig. Testene ble fort sterke og jeg har også målt hcg hos legen som viser ganske høye verdier. Skal på tul i morgen så er spent :) Mammaen min er toegga tvilling og vi har en del av de i familien.

Men det skal sies at den magefølelsen min som gravid aldri har stemt før, var sikker på at datteren vår var en gutt osv :P

Jeg har tvillinger fra før ☺️ Kan liksom ikke huske hvordan testene var i starten men husker at jeg var ekstra trøtt og ekstra kvalm i forhold til enlingen jeg hadde fra før. Men denne gangen syns jeg det er ENDA verre igjen, så vanskelig å si egentlig :laughing002

Jeg har tvillinger fra før ☺️ Kan liksom ikke huske hvordan testene var i starten men husker at jeg var ekstra trøtt og ekstra kvalm i forhold til enlingen jeg hadde fra før. Men denne gangen syns jeg det er ENDA verre igjen, så vanskelig å si egentlig :laughing002
Som enlingmamma til to fra før, kan jeg skrive under på at symptomene ble verre fra nr én til nr to, og enda verre nå på nr 3 :p

Den eneste reklamen som dukker opp i forumet er tvillingvogn fra Barnas hus. Mulig jeg har googlet tvillinger, men synes det er rart tvillingreklame er det eneste som dukker opp her. Kanskje reklamen prøver å fortelle meg noe :hilarious: Men er nok bare en i magehuset

Den eneste reklamen som dukker opp i forumet er tvillingvogn fra Barnas hus. Mulig jeg har googlet tvillinger, men synes det er rart tvillingreklame er det eneste som dukker opp her. Kanskje reklamen prøver å fortelle meg noe :hilarious: Men er nok bare en i magehuset
Samme her! :P

Sniker fra juni , venter tvilling :)

vi satt inn to egg så ikke overraskende da, var sikker på de festet seg begge to.

Jeg har ikke googlet tvillinger eller søskenvogn eller noe, og det er den eneste som kommer opp her å :o

Jeg er selv tvilling og begge svangerskapene tidligere har jeg tenkt"det kan være 2",men bare vært en.. Hehe! Mannen drømte jeg fikk 3 her om dagen.... Så blir spennende på TUL på onsdag :joyful:"vi skulle bare ha en til, ifølge mannen... Men er jo sikkert typisk hvis det da blir tvillinger, men det må man jo regne med kan skje! Kunne ikke sett for meg et liv uten min tvilling, så dobbel lykke isåfall :dummy::dummy1:

Min magefølelse er det bare å se bort fra fremover, her er det bare en i magen :P

Tvillinger er veldig velkommen men tviler på vi får det noen gang

Var gravid med tvillinger en gang, men mistet de i uke 11. Var helt sykt trøtt og kvalm. Mer enn jeg noen gang har vært. Trur ikke det er to denne gangen.

Noen som har tvillinger fra tidligere eller har på følelsen av at det gjemmer seg mer enn bare en i magen dette svangerskapet? :)

Har hatt litt på følelsen at det kan være mer enn en, mest grunnet tidlig sterke graviditetstester og raskt voksende mage. Men det kan selvfølgelig være bare innbilning :) Skal på tul på tirsdag når jeg er 6+3 så det blir spennende :D
Forrige svangerskap var jeg gravid med tvillinger. Er sykt spent nå..:nailbiting: er bare 3+4 i dag, så blir spennende å se om det er en eller to som gjemmer seg i magehulen ved TUL :happy: sist gang hadde jeg ingen mistanker før legen sa «se her ja, her er det to». Da hadde jeg vært på ul uken før, der det ble sett bare en :wideyed:

Last edited:
Jeg er selv tvilling og begge svangerskapene tidligere har jeg tenkt"det kan være 2",men bare vært en.. Hehe! Mannen drømte jeg fikk 3 her om dagen.... Så blir spennende på TUL på onsdag :joyful:"vi skulle bare ha en til, ifølge mannen... Men er jo sikkert typisk hvis det da blir tvillinger, men det må man jo regne med kan skje! Kunne ikke sett for meg et liv uten min tvilling, så dobbel lykke isåfall :dummy::dummy1:
Hvordan gikk det på ul i dag? ❤️

Hvordan gikk det på ul i dag? ❤️
Det gikk fint, men var fortsatt veldig tidlig, er 5+2, med foreløpig termin 12.juli!så plommesekken ligge i livmor og ikke så mye annet de kunne se idag.. Men får ny gratis ul om 1,5 uke :happy:

Jeg har ingen klar mistanke, men har økt sannsynlighet siden moren min er tvilling. Krysser fingrene for at det ikke er to, for da blir det brått veldig dyrt (og akkurat nå er det tilnærmet gratis siden vi har alt utstyr fra før).

På tidlig ultralyd (6+3) var det «bare» en :) så mine mistanker stemte ikke denne gang :p

Back
Topp