tvillinger-flerlinger

Jeg har flere tvillingpar laaangt ut i slekta vet jeg, fire-femmenninger og sånt, men er vel ikke så veldig sannsynlig at vi får det[;)] Ingen på sambo sin side tror jeg.

Nei, heldigvis ikke...[8D] Ser for meg den jobben, MEN masse kos da...[:D]

Pappan til sambo var tvilling, så snuppa mi kan få tvillinger når hun blir større...Og med min "fruktbarhet" så kan det jo skje også... (1. mann ikke planlagt, (men satt i den perioden hvor jeg ikke blødde i løpet av de 4 mnd jeg blødde), 2.mann før 1.pp (gikk tom for kondomer så vi tok en generalprøve, med suksess[8D]) og 3. mann nå på 2.pp)

Men jeg kan jo få tvillinger. Hvem som helst kan jo det...Alle kan ha mulighet til en eggede tvillinger. Der trenger det ikke noe med genetisk å gjøre...To eggedetvillinger er mer genetisk...Men man kan få det selv om det ikke er genetisk..

Er ingen i min familie som har tvillinger (som jeg vet om)...

Ingen på min side, så sjansene er vel små [;)] Men det kan jo selvfølgelig skje.
Tvillinger på samboerens side, i nær familie. Vet ikke hvordan det med arv er ifht tvillinger?

hehhee gubbiken sine søsken er trillinger så har sett at det går...

Ingen tvillinger her i slekta vår.. eller samboern sin...

Hadde vi fått det hadde jeg begynt å grine[8D]

ORIGINAL: *Knøttet*

Er ingen tvillinger i hverken min familie eller i mannen min sin. Siden vi har to fra før, så håper jeg det er kun 1 der inne denne gangen også[:)]

Det er mest arvelig på mamma siden[;)] Det pleier også hoppe over ett ledd i arvelighet[;)]

Mye jobb, men herregud så fantastisk å være tvillingmamma, tar gjerne ett sett til om noen år [;)]

Er både tvillinger og trillinger på min side, men vet ikke om sjangsen er så stor for at vi får for det[8|] Hadde jo vært stas det, men sikkert mye arbeid, særlig med to tette fra før[;)]

Ja, jeg vet ikke jeg. Mannen min skulle vært tvilling. Vet ikke hvordan det fungerer, men han har merke nede på rompa etter tvillingen. Så ja, nå har vi jo to fra før så håper jo ikke at det er tvillinger vi får nå[8D] For jeg hadde bare tenkt meg 3 barn[:)] Men skjer det så skal jeg nå takle det også å være glad uansett[:)]

Back
Topp