tvillinger-flerlinger

jeg vil ikke kalle det risiko hehe... men i min og sambo sin familie kryr det av tvillinger hehe...

Jeg har store sjangser.. Min mormor mistet tvillinger :( men så fikk min søster 2 gutter min tante 2 jenter og min kusine på pappa sin side 2 gutter [:)] så sjangsene er der ..

Er ingen tvillinger i hverken min familie eller i mannen min sin. Siden vi har to fra før, så håper jeg det er kun 1 der inne denne gangen også[:)]

Det er tvillinger i slekta...hvis man leter lenge nok... [;)]
Men spår to allikevel jeg! [8D]

"faresone" vil jeg ikke kalle det[8D] jeg håper det er to der inne!! Men det er nok bare en. Men sjansen for to er veldig stor![:D]

ORIGINAL: Nikita86

Vi har tvillinger på begge sidene [:)] å jeg HÅPER det er to i spirer [;)]

Vi har også det[:)]
Tenk så moro det hadde vært med TO da![:D]

hehhe..
jeg har sakt at jeg kommer til å svime av om det er FLER enn tre stk...

Er ingen i sambo sin slekt som han vet om, og jeg vet ikke siden jeg er adoptert[;)]

Håper ikke det er det, blir for travelt med tvilling babyer og en vill gutt på 2 år.

tante og de greier det... :)
hun har en ekstremt aktiv jente på snart 3 og to gutter på 10 dager...

ja vi er utsatt.. tvillinger i hver gren. oldemor hadde t sett tvillinger, mormor hadde ett sett pluss at hun mistet ett.. men nå i vår gren er det ikke kommet noen. kanskje det blir meg

mor mi e trilling... og bestemor mi hadde 2 sett med tvillingsøsken.. så ja.. eg e vel i "risikosonen" for det ja... men håper på at det bare er en!

ORIGINAL: Frøken S

ORIGINAL: Nikita86

Vi har tvillinger på begge sidene [:)] å jeg HÅPER det er to i spirer [;)]

Vi har også det[:)]
Tenk så moro det hadde vært med TO da![:D]

Det hadde vært helt fantastisk [:D]

Er tvilling selv, men tror ikke det er flere tvillingpar i familien. Ingen på mannen min sin side. 

Vel pappaen til babyen er tvilling og han har masse tvillinger i familien sin så er vel kanskje en viss risiko?? Er usikker på hvordan det er. Hopper ikke tvillinger over et ledd? Kan det følge han eller er det mors gener det står på??

Jeg satser på en om gangen men er det fler skal vi klare det også!!! Kommer til å bli like forelsket om det er en, to, tre eller fler [:D]

Back
Topp