Tvillinger/flere

Vi har toeggete i hvert ledd, langt tilbake til min tippoldemor , som fikk tvillinger hvor en var min oldemor, som fikk tvillinger og min mormor fikk min mor som er tvilling. men har stoppet opp der. Min mor fikk aldri tvillinger, og jeg har 2 single barn fra før, så sjansen er vel her. Hadde stor blødning med begge mine barn i graviditeten så mulig jeg har bort på noe en gang, men kan jo være andre grunner også. Blir spennende å se. Kan ikke si jeg er forberedt på å bli 4 barns mor
Så der røk teorien min med en gang ;) :p
 
Venninna mi har samme teori som deg, ho er OVERBEVIST om at det er ho som ender opp med de neste tvillingene i familien :D
Mamma har tvillinger, altså brødrene mine, og jeg håper så inderlig at teorien min stemmer, sånn at det hopper over meg ;) :p
 
Er det noen som har følelsen av flere enn en som spirer??

Jeg er veldig redd det kan være flere, har tvillinger på begge sider, veeeeldig mange pluss at min oldemor er trilling...

Ikke nok med at det er mye av det, jeg ble gravid på pergo, noe som også øker risikoen for flere... På ul i uke 3 kunne man ikke se om det ble flere eller ikke så kjenner jeg er litt småstresset siden jeg ikke vet..

Har gått opp 2kg på 4uker, jeg pleier aldri å gå opp i vekt, og spiser ikke mer enn vanlig.. Magen er også blitt større, men det kan være at jeg er oppblåst hele tiden :p

Flere som er i samme båt og ikke har fått bekreftet avkreftet?
Akkurat samme status her:) Mange tvillinger i familien på begge sider, og gravid med pergo! Skal ta tidlig UL på tirsdag(uke 8), så får kanskje vite det da!?:) :p
 
Var gravid med tvillinger første svangerskap, men det holdt ikke helt i mål for noen av de dessverre :(

Tenker at det hadde vært greit om tvillinger kom som 1 og 2 - ikke 3 og 4 :p
 
Akkurat samme status her:) Mange tvillinger i familien på begge sider, og gravid med pergo! Skal ta tidlig UL på tirsdag(uke 8), så får kanskje vite det da!?:) :p
Ja da ser man om det er flere ;) spennende! Venter fortsatt på tlf om time, håper den kommer snart! Er 6uker om to dager å da kan man se om det er flere ;)
 
Var gravid med tvillinger første svangerskap, men det holdt ikke helt i mål for noen av de dessverre :(

Tenker at det hadde vært greit om tvillinger kom som 1 og 2 - ikke 3 og 4 :p

Så leit da.. Og ja er enig i at kanskje er best med tvillinger som nr. 1&2
 
Vi har den arvelige typen tvillinger i familien, og jeg er livredd for at det er tvillinger nå. Ikke fordi vi ikke hadde klart to om gangen, det skal gå helt fint, men kroppen/ryggen min hadde mest sannsynlig ikke taklet det.
Grugleder meg til tidlig ul :p
 
Så leit da.. Og ja er enig i at kanskje er best med tvillinger som nr. 1&2

Jeg fikk jo to tette (16mnd mellom) etterpå, og merker at jeg ønsker meg en baby. Mulighet til å kose seg med sistemann! To små er forferdelig travelt, og om dette skulle vise seg å være tvillinger så vil det gå ut over nr 1 og 2, det ønsker ikke jeg :)
 
Back
Topp