Irriterande med denna her våkninga på natta... så då blir det nattsurfing, hehehe. Har våkna i fire tida nesten hver natt nå denne uka... våken i type to timer, og så legge seg igjen... jajaja, kanskje kroppen så begynne å innstilla seg på ammetider....
Uansett, var på kontroll på tirsdag ja, men ingen livmorhalsmåling da heller... jaja, vil de ikke så vil de ikke... Men det var ikke bare positivt nytt på kontrollen dessverre. Ser ut til at denne fødselen kan komme raskere enn det jeg håpet på TV1 hadde lite fostervann, og har vokst veldig lite siden sist. Legen brukte år og dag på å komme til en konklusjon, måtte ta en sånn sparketest(ctg) også, den var forøvrig veldig bra. Aktive krabater begge to. Men jeg må inn igjen på fredag, denne gang på fødeavdelinga. Jeg fikk beskjed om å pakke fødebaggen just incase. Så får "dommen" da, om det skal skje noe radig, eller evnt neste uke, eller uka etter der. Men innen to uker så skulle de ut ivertfall.
Begge lå med hodet ned nå, så det er bra da, ikke vet jeg hvordan tv2 har greid å snu seg inni der den siste tida, men det har han tydligvis.... så nå er det nedtelling til i morgen, fredag, for å si det sånn.
Ellers så har sambo vært veldig sjuk denne uka, over 40 i feber i tre dager, og halsbetennelse. Han ble nesten innlagt på tirsdag faktisk. Har hatt litt angst for at jeg skal bli smitta, men det ser foreløpig veldig bra ut! Pappa har vært "på vakt", han har fått ansvar for å kjøre til sykehuset hvis noe skulle skje, heldigvis så har det ikke det! Men formen til sambo kom seg i går, da fikk han endelig i seg mat, ser ut til at antibiotikaen har kicka inn, er jo livredd for at han ikke får være med på fødsel jeg da... Backupen er pappa, og nummer to, ei venninne.
Så nå står fødebaggen pakka og klar i gangen, blir nok ompakking i morgen - for har bare pakka type ett klesskift... Men nå kan jeg pakke både bag til meg og til bebissene tenker jeg. Sånn at alt er helt klart.